Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
10 aug, 2013 00:03 |
|
Borttagen
|
Jag tog på mig en morgonrock och gick ut på altanen.
10 aug, 2013 00:04 |
|
Borttagen
|
" Synd, då får vi gå någonstans " Sa jag till Peter
10 aug, 2013 00:04 |
|
KajsaRC2001
Elev |
10 aug, 2013 00:07 |
|
Borttagen
|
Klockan var nu 22:00.Hade Luke somnat inne i sovrummet?
Jag gick in i sovrummet. Luke låg i sängen och snarkade högt. Jag rörde lätt vid hans lem. 10 aug, 2013 00:07 |
|
Borttagen
|
Jag gick till Jason och knackade på
10 aug, 2013 00:10 |
|
KajsaRC2001
Elev |
10 aug, 2013 00:10 |
|
Borttagen
|
"Luke,ropade jag.
Jag klädde av mig rocken och lade mig bredvid Luke. 10 aug, 2013 00:12 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Luke vaknade med ett ryck. Lilja låg bredvid honom. Nästan helt naken. Han satte sig gränsle över hennes ben och började smeka hennes bröst.
10 aug, 2013 00:14 |
|
Borttagen
|
" Hej Kelly!" Sa Cherry
" Kan vi få bo här ett tag?" Sa jag " Visst!" Sa Cherry Jag gick in och hjälpte Cherry att bädda och nattade Peter 10 aug, 2013 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen