Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han skrattar till. "Det är inte riktigt något som jag..uppskattar..men tack." säger han och äter klart.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 19:19 |
|
Vildvittra
Elev |
"Visst, gör som du vill." säger hon och rycker på axlarna, iså fall var det han som fick hitta på något.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 19:20 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Vi kan gå till holodäcket?" säger han och lutar sig tillbaka medans han tar en klunk från sitt glas.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 19:21 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det kan vi." ler hon holodäck var alltid kul.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 19:25 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra, då går vi." säger han och ställer sig upp snabbt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 19:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ställer ifrån sig brickan och de börjar gå mot holodäcket.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 19:33 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går brevid henne. "Hur vill du ha det?" frågar han och ser på Kestra medans dom går.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 19:33 |
|
Vildvittra
Elev |
"Välj du, det var din ide." ler hon, "Men väljer du något rosa fluff fluff i en godisvärld slår jag ihjäl dig." flinar hon lite mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 19:37 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag tänkte mig mer en vandringstur på ett berg på Romulus, om du orkar." säger han med en lite orolig blick
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 19:42 |
|
Vildvittra
Elev |
"Klart jag orkar, det låter trevligt." ler hon och undrar varför hon inte skulle orka det?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 19:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen