Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maiipie
Elev |
Jo, på vänster hand
Jag har aldrig ridit på en ko mörker betyder inte alltid ondska, liksom ljus inte alltid betyder godhet. 21 apr, 2013 18:47 |
|
Shaunee
Elev |
Inte jag heller
Jag har aldrig lämnat tillbaka en lånebok försent till stadsbiblioteket (dock lämnar jag ofta tillbaka böcker försent till skolbibblan...) 21 apr, 2013 18:50 |
|
YES
Elev |
Jo det har jag, är ökänd bland alla bibliotek (inklusive skolbibloteket) som den som aldrig lämnar böcker i tid!
Jag har aldrig läst ut 5 böcker på en dag. Whatever
21 apr, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Det har jag! ... tror jag
Jag har aldrig varit på TV och sett det på sändningstiden. 21 apr, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig spottat någon i ansiktet. 21 apr, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig mobbat någon. 21 apr, 2013 19:29 |
|
YES
Elev |
21 apr, 2013 19:30 |
|
Borttagen
|
Det har/gör jag.
Jag har aldrig gått på dans. 21 apr, 2013 19:30
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-21 kl. 19:31
|
|
Borttagen
|
Jag har! ... när det var min klass som spelade mot en massa andra klasser.
Jag har aldrig pratat med någon annan än YOHIO i Seremedy. 21 apr, 2013 19:30 |
|
Borttagen
|
Det har inte jg.
Jag har aldrig ägt en innebandy klubba. 21 apr, 2013 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen