Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 97 98 99 ... 108 109 110
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar

+1


Skrivet av potter_fan:
Jag längtar efter det spännande slutet men samtidigt känns det hemskt att kanske världens bästa fanfiction snart är slut...
NEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! jag glömde att den snart är slut, du får helt enkelt skriva en 2:a så vi slipper gråtaXD

3 nov, 2012 17:31

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥
Jag märker att du kan lite tyska ! Hur mkt?

3 nov, 2012 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥
Jag märker att du kan lite tyska ! Hur mkt?
INTE mycket. Kanske typ 5 ord XD

3 nov, 2012 21:16

Tonks_xD
Elev

Avatar


Oho, snart 100 sidor, tjoho tråden!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

3 nov, 2012 21:18

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Oho, snart 100 sidor, tjoho tråden!
Det skulle vara coolt om sista kapitlet kom på hundrade sidan...

3 nov, 2012 21:19

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥
Jag märker att du kan lite tyska ! Hur mkt?
INTE mycket. Kanske typ 5 ord XD
moahahaha! Jag är bättre på tyska än den legendariska fanfiction-författaren!! (det kanske beror på att jag är halvtysk, men det behöver ingen veta... )

3 nov, 2012 21:19

potter_fan
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥
Jag märker att du kan lite tyska ! Hur mkt?
INTE mycket. Kanske typ 5 ord XD
moahahaha! Jag är bättre på tyska än den legendariska fanfiction-författaren!! (det kanske beror på att jag är halvtysk, men det behöver ingen veta... )
Jag är också bättre, men min mosters ex kan typ bara engelska och tyska så jag har lärt mig lite av honom! Går dessutom på tyska i skolan!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

3 nov, 2012 22:06

Borttagen

Avatar

+1


Doh, den delen jag faktiskt hade lyckats åstadkomma av det nya kapitlet raderades just eftersom min dator dog.
Så rök den delen.
Jag får skriva om den xD

3 nov, 2012 23:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Doh, den delen jag faktiskt hade lyckats åstadkomma av det nya kapitlet raderades just eftersom min dator dog.
Så rök den delen.
Jag får skriva om den xD
Neeej haha

4 nov, 2012 01:00

Winny Geasley
Elev

Avatar


potter_fan, vad skoj!!
HarryPotterr, otur !

4 nov, 2012 09:14

1 2 3 ... 97 98 99 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.