Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av potter_fan: NEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! jag glömde att den snart är slut, du får helt enkelt skriva en 2:a så vi slipper gråtaXD Jag längtar efter det spännande slutet men samtidigt känns det hemskt att kanske världens bästa fanfiction snart är slut... 3 nov, 2012 17:31 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag märker att du kan lite tyska Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥ 3 nov, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: INTE mycket. Kanske typ 5 ord XDSkrivet av Borttagen: Jag märker att du kan lite tyska Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥ 3 nov, 2012 21:16 |
|
Tonks_xD
Elev |
3 nov, 2012 21:18 |
|
cikki
Elev |
Det skulle vara coolt om sista kapitlet kom på hundrade sidan...
3 nov, 2012 21:19 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: moahahaha! Jag är bättre på tyska än den legendariska fanfiction-författaren!! (det kanske beror på att jag är halvtysk, men det behöver ingen veta... Skrivet av Winny Geasley: INTE mycket. Kanske typ 5 ord XD Skrivet av Borttagen: Jag märker att du kan lite tyska Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥ 3 nov, 2012 21:19 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Jag är också bättre, men min mosters ex kan typ bara engelska och tyska så jag har lärt mig lite av honom! Skrivet av Borttagen: moahahaha! Jag är bättre på tyska än den legendariska fanfiction-författaren!! (det kanske beror på att jag är halvtysk, men det behöver ingen veta... Skrivet av Winny Geasley: INTE mycket. Kanske typ 5 ord XD Skrivet av Borttagen: Jag märker att du kan lite tyska Åh yeah nu heter inte den här PM längre. Danke staffmänniskan som gjorde det ♥ Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 3 nov, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Doh, den delen jag faktiskt hade lyckats åstadkomma av det nya kapitlet raderades just eftersom min dator dog.
Så rök den delen. Jag får skriva om den xD 3 nov, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Neeej hahaDoh, den delen jag faktiskt hade lyckats åstadkomma av det nya kapitlet raderades just eftersom min dator dog. Så rök den delen. Jag får skriva om den xD 4 nov, 2012 01:00 |
|
Winny Geasley
Elev |
4 nov, 2012 09:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen