Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Dagens kram går till Rennervate, för att:
1. H*n är så snäll och schysst 2. Jag har äntligen någon att snacka Percy Jackson med ♥ 3. H*n är AWESOME! Och tack för din kram oxå Hittade ingen bättre bild: ![]()
20 jun, 2012 22:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
21 jun, 2012 00:15 |
|
Minidjuret
Elev |
AlvaRawenclaw- Naawie, då får du en massa kramar av mig <5
21 jun, 2012 00:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
aw 8''3 btw, lite sent men grattis till 8000 inlägg c8< speech! 21 jun, 2012 00:21 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag vill krama alla som var med på danslägret! Som tex. Adam, Micke, josefin, Andrea, Jonis o.s.v
21 jun, 2012 20:36 |
|
PotterHunger
Elev |
Dagens kram går till Pixi, för hon förstod min förklaring ^^
Läs min profil för info... 23 jun, 2012 23:15 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
MissFniss för att du är en sån fin vän! ♥
24 jun, 2012 11:33 |
|
MissFniss
Elev |
24 jun, 2012 11:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
MissFniss kanske det, men inte som du ♥
24 jun, 2012 11:38 |
|
MissFniss
Elev |
24 jun, 2012 11:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen