Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 97 98 99 ... 139 140 141
Användare Inlägg
Luna 1
Elev

Avatar


NU!
Men herregud det kommer ju aldrig något...
Tänk om hon har övergivit oss?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

8 apr, 2011 16:39

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


det tror jag inte

8 apr, 2011 16:42

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
det tror jag inte

Hooooooppppppas!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

8 apr, 2011 16:43

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Luna 1:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
det tror jag inte

Hooooooppppppas!

verkligen.

8 apr, 2011 16:45

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Men det har hon ju inte.

8 apr, 2011 17:05

Borttagen

Avatar


Mer nu !!!
snälla

8 apr, 2011 18:35

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Luna 1 kan du be henne att...
okej jag vet inte men jag har typ blivit beroende av denna Fanfiction.

9 apr, 2011 14:16

Ron
Elev

Avatar


Hej, förlåt att jag inte skrivit... Mycket har bara hänt den här helgen, har försökt hinna men det blev bara inte.. Ska skriva nu, flera kapitel så ni har..

Kram och tack ♥

We're all wizards, even Ron.

10 apr, 2011 13:02

Moldemort
Elev

Avatar


JAA, DET KOMMER MER!

And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel

10 apr, 2011 15:22

Ron
Elev

Avatar


Ja, det gör det!!! NU

Kapitel 34 - En dyster morgon

Det var en dyster och dimmigt morgon. Ron vaknade med ett ryck, pannan var glödhet och han kallsvettades. Ännu en mardröm, tänkte han och satte sig upp. Alla sov, klockan kunde inte vara mer än halv fem.

Ron reste sig upp, benen darrade. Han hade inte mycket krafter kvar. Att sova hade inte hjälpt speciellt mycket. Han gick några meter men benen var för svaga. Han satte sig snabbt ner på en sten, några sekunder till och Ron hade fallit ihop.

Han satt där länge, hur länge visste han inte men länge iallafall. Han tänkte på Hermione, hela tiden. På allt dom gått igenom, på alla underbara stunder dom haft tillsammans. På allt han tagit för givet. På att man aldrig vet vad man har förrän det är borta.

Ron hade alltid uppskattat Hermione och alltid älskat henne. Men inte alltid visat det, inte alltid berättat det. Han visste att det fanns en mening med den här resan. Att det var meningen på något sätt att allt det som hänt skulle hända. Att de allihop skulle lära sig en läxa.

Mitt i allt funderande hörde Ron hur de andra vaknade. Femton minuter senare var de på väg. De gick under tystad. Ron i täten följt av Ginny, Harry och till sist Andy. De gick ganska fort med tanke på hur dimmigt det var.

Ron snubblade till lite här och var. En gren piskade hans ben, som om en katt hoppat upp och klöst honom. Det sved till men han stannade inte, blod rann längs benet. Inte speciellt mycket dock men blod iallafall.

Det ljusnade inte till trots att klockan var över tolv på förmiddagen. Dagarna blev bara mörkare och mörkare. Benen började darra igen, han hade klarat sig bra och kunnat gå hyfsat bra tills nu. Stegen blev kortare och kortare, långsammare och långsammare. Ginny märkte detta men sa inget. Hon trodde bara Ron var trött, vilket de alla var.

Plötsligt föll Ron ihop. Han låg flåsande på marken, skrek till av smärta.

We're all wizards, even Ron.

10 apr, 2011 16:53

1 2 3 ... 97 98 99 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.