Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twiie
Elev |
Läste igenom hela ficen ikväll.
Eftersom att jag (vet inte varför) har något emot Hermonie ♥ Ron, så tyckte jag inte riktigt om slutet, men det var såå fint att klockan slog igen. Men personligen skulle jag vilja ha ett äktenskap mellan Draco och Hermonie :3
5 sep, 2012 22:19 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Twiie: Läste igenom hela ficen ikväll. Eftersom att jag (vet inte varför) har något emot Hermonie ♥ Ron, så tyckte jag inte riktigt om slutet, men det var såå fint att klockan slog igen. Men personligen skulle jag vilja ha ett äktenskap mellan Draco och Hermonie :3 Som sagt var, du läser många bra ff´s! 6 sep, 2012 21:45 |
|
Twiie
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Twiie: Läste igenom hela ficen ikväll. Eftersom att jag (vet inte varför) har något emot Hermonie ♥ Ron, så tyckte jag inte riktigt om slutet, men det var såå fint att klockan slog igen. Men personligen skulle jag vilja ha ett äktenskap mellan Draco och Hermonie :3 Som sagt var, du läser många bra ff´s! Precis som du :3
7 sep, 2012 08:59 |
|
milla123
Elev |
supeeeeeeeeeeeer ♥
love hufflepuff Läs min ff hermiones första år http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=32596 23 sep, 2012 20:34 |
|
96hpevanescence
Elev |
23 sep, 2012 21:07 |
|
Eileen Prince
Elev |
25 sep, 2012 00:35 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av Eileen Prince: SJUKT BRA. Har läst allt nu och jag älskar det. Så bra. Hahah, lite efter, men tack så mycket!!! ;D
11 okt, 2012 20:46 |
|
Eileen Prince
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Skrivet av Eileen Prince: SJUKT BRA. Har läst allt nu och jag älskar det. Så bra. Hahah, lite efter, men tack så mycket!!! ;D Heh ja. Men måste säga att det var den bästa ff jag läst!
12 okt, 2012 07:02 |
|
RowenaR
Elev |
OMH! Gud vad bra! Synd att den är slut!
It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
12 okt, 2012 21:07 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av RowenaR: OMH! Gud vad bra! Synd att den är slut! Tack så mycket!
12 okt, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen