Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Naww!
Gud vilka fina kapitel ♥ Längtar tills nästa <//3 10 jun, 2012 14:16 |
|
Miss Black
Elev |
Det var jätte bra! Jättekrongligt (jag fattade inte riktigt biten när han vara mellan himel och jord >.<
Min bokblogg
10 jun, 2012 16:01 |
|
cikki
Elev |
Jag har suttit i några dagar och läst och läst. Den här ffn är jättebra!!!! Fortsätt skriva! jag längtar!!
11 jun, 2012 17:47
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-18 kl. 16:54
|
|
Miss Black
Elev |
AAAAAAHHHHHH!
Jag vet inte vad som ska hända! X_________________X Vad aka hända? Något spännande måste ske! Hope? Alex? Ide? >_< Min bokblogg
12 jun, 2012 20:25 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: AAAAAAHHHHHH! Jag vet inte vad som ska hända! X_________________X Vad aka hända? Något spännande måste ske! Hope? Alex? Ide? >_< You know... Dementorer, Ministeriet... ja inga dåliga idéer! :3 . .
12 jun, 2012 20:26 |
|
Miss Black
Elev |
12 jun, 2012 20:33 |
|
Hope Potter
Elev |
^ INTE SKRIVA HÄR JUE!
btw läs om våra mejl så fattar du xD Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
12 jun, 2012 20:46 |
|
AlexZz
Elev |
12 jun, 2012 20:46 |
|
Hope Potter
Elev |
Oh juste glömde berätta! Jag och min klass ska åka till grönan eftersom det är sista veckan och vi hade pengar över från vår klassresa och sen ska vi sova över i vår gympasal så jag kommer inte vara här på typ en/två dagar
Så bli inte arga på mig om jag inte svarar eller nåt.. Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
12 jun, 2012 20:51 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Oh juste glömde berätta! Jag och min klass ska åka till grönan eftersom det är sista veckan och vi hade pengar över från vår klassresa och sen ska vi sova över i vår gympasal så jag kommer inte vara här på typ en/två dagar Så bli inte arga på mig om jag inte svarar eller nåt.. It's cool. :3 . .
12 jun, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen