The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ det finns folk, konstigt nog O_o
jag köper bara chokladgrodekort xD 30 dec, 2011 11:05 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Hahah, samma här. Fast väntar på att någon ska sälja ett drakägg eller en kvast billigt xD 30 dec, 2011 11:07 |
|
OliverPhelps
Elev |
30 dec, 2011 11:09 |
|
MizzNina
Elev |
Jag vill fortfarande ha svar på om vi har någon policy angående att vara ond mot barn?!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 dec, 2011 11:10 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag vill fortfarande ha svar på om vi har någon policy angående att vara ond mot barn?! Jag har då inget emot det :-P
30 dec, 2011 11:11 |
|
Minidjuret
Elev |
^
^ Bara du inte är för dum...S: 30 dec, 2011 11:14 |
|
Borttagen
|
Har set att dom säjler 8 halsdukar 30 dec, 2011 11:18 |
|
Borttagen
|
angående ondskan mot barn så tycker jag att det inte gör något, bara man har gränser... xD
30 dec, 2011 11:20 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^Jag har svårt för gränser så jag tror att jag håller mig borta, i get carried away....
30 dec, 2011 11:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: ^Jag har svårt för gränser så jag tror att jag håller mig borta, i get carried away.... ja, så kan också vara xD 30 dec, 2011 11:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen