ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NEWBORN
Elev |
19 jan, 2011 22:22 |
|
SixtySeven
Elev |
Jag erkänner att jag är besatt av Disney-filmer!
ERKÄNN! Fightin' fire with fire. 20 jan, 2011 15:51 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag har ont i ryggen. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 jan, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att Skönheten och odjuret, Tarzan är två av mina 5 favorit disney filmer
ERKÄNN!! 20 jan, 2011 21:31 |
|
leumas vän
Elev |
20 jan, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag ndrar vad Atheist är ?
ERKÄNN!! 20 jan, 2011 21:36 |
|
leumas vän
Elev |
Jag erkänner att en Atheist inte tror på någon Religion alls. Jag erkänner också att det känns kul att en Ravenclaware lär ut något till en Hufflepuffare
20 jan, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag är kristen då
Och att min pappa är präst och jag gillar bara präst ost och bor i prästgården och är prästens dotter xD ERKÄNN!! 20 jan, 2011 21:58 |
|
leumas vän
Elev |
20 jan, 2011 22:07 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att det enda nya jag lärt mig idag är att den vänstra pedalen på pianot är för att göra tonerna dovare. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 21 jan, 2011 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen