@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0: Att barnet är klokt kanske? =) - just like themarauder 4 jan, 2013 01:03 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0: Att barnet är klokt kanske? Barnet vet att man ska få glass vid vissa tillfälen 4 jan, 2013 01:09 |
|
M4L13
Elev |
4 jan, 2013 01:12 |
|
Borttagen
|
Fy fan vad jag avskyr när det stormar!
4 jan, 2013 01:14 |
|
themarauder
Lärare |
4 jan, 2013 01:16 |
|
M4L13
Elev |
4 jan, 2013 01:57 |
|
themarauder
Lärare |
4 jan, 2013 01:59 |
|
M4L13
Elev |
rött: me
gult: Knizzlare "Att slicka på tepåsar är äckligt" "Och det gör du?" "Jag testa HEHEHEHEHEH" "Vad håller du på med på nätternaaaa?" "Det är sånt jag gör när jag är full... nej, trött!" *skrattutbrott* jag tror att jag borde sova snart
4 jan, 2013 02:17 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jan, 2013 02:31 |
|
Katla
Elev |
exremt hungrig
♏︎ 4 jan, 2013 04:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen