@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså aj, min bakdel.
4 jan, 2013 00:34 |
|
The Noble Lion
Elev |
4 jan, 2013 00:44 |
|
ikka
Elev |
När klockan var tio var allt jättetråkigt och jag ville bara sova men kunde inte för att det kändes för tidigt. Nu är klockan snart ett och jag vill hänga på tumblr länge till. Logic, where did you go?
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
4 jan, 2013 00:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
4 jan, 2013 00:55 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av ikka: När klockan var tio var allt jättetråkigt och jag ville bara sova men kunde inte för att det kändes för tidigt. Nu är klockan snart ett och jag vill hänga på tumblr länge till. Logic, where did you go? Du jag undrar samma sak! =) - just like themarauder 4 jan, 2013 00:59 |
|
hermione gragner
Elev |
någon vaken
4 jan, 2013 01:00 |
|
M4L13
Elev |
vad bra att jag läste my little dashie, för när jag har gråtit blir jag alltid jättetrött efter, och jag fick inte stanna uppe så länge inatt owo
4 jan, 2013 01:00 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 4 jan, 2013 01:01 |
|
Borttagen
|
Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0:
4 jan, 2013 01:02 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av hermione gragner: någon vaken ja, och jag vet verkligen inte varför... ;S Nä inte jag häller man är vaken fast man inte vet varför men sen så orkar man inte logga ut och man vet inte om man somnar sen. Komliserat 4 jan, 2013 01:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen