@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione gragner
Elev |
Det finns 16431 personer som har efternamnet Forsberg.
Mitt efternamn 3 jan, 2013 23:32 |
|
Dracossister
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har ett sår över hela knät Ajdå! Lite värre. :s Hoppas det blir bra igen! http://flamelumos.blogspot.fi/ 3 jan, 2013 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Jag har ett sår över hela knät Ajdå! Lite värre. :s Hoppas det blir bra igen! Tack ♥Ramlade på isen... 3 jan, 2013 23:33 |
|
Dracossister
Elev |
Skrivet av Borttagen: Äsch, men sånt händer Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Jag har ett sår över hela knät Ajdå! Lite värre. :s Hoppas det blir bra igen! Tack ♥Ramlade på isen... http://flamelumos.blogspot.fi/ 3 jan, 2013 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Äsch, men sånt händer Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Jag har ett sår över hela knät Ajdå! Lite värre. :s Hoppas det blir bra igen! Tack ♥Ramlade på isen... Jepp. 3 jan, 2013 23:35 |
|
hermione gragner
Elev |
Ja någon annan som börjar bli tröt
3 jan, 2013 23:38 |
|
Ginny!!!!
Elev |
3 jan, 2013 23:47 |
|
Pixie
Elev |
igår skrev ingen till mig om att de skulle till multicon. so i guess jag är den enda OR (men det är väl inte möjligt??) att jag helt enkelt är för läskig att samtala med. att jag ska vara the doctor på multicon, en gammal man - som ser rätt bra ut, speciellt enligt alla hans companions - sådana som han lockar till sig. alla hamnar i någon sorts trubbel och då kommer denna man. han verkar bra, snäll, bekämpar monstret, denne flicka(eller man - men det händer inte lika ofta) tycker att the doctor (som mannen kallar sig) verkar otroligt snäll (eller snygg) så hon vill genast hoppa in i mannens (eller ska jag säga gubbens) bil (som ser ut som en blå polis telefon kiosk från 50-talet i think) som flyger genom time and space. denne companion tycker det här är ytterst roligt (= de är attraherande av doktorn) och dom bekämpar monster tillsammans. tillslut tröttnar denne gamle man på denna kompanjon, så antingen dödar eller gör han något ännu värre/inte lika farligt men ändå inte kul eller så inser companionsarna att han är mysko och sticker själva. då hittar doktorn lätt en ny kvinna (eller man) som attraheras (förlåt, hon/han tycker han verkar snäll) och det hela börjar på nytt.
japp det är honom jag ska vara. mail me om du vill bli min companion.. hehe ![]()
3 jan, 2013 23:53 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: HannaPanna and I love you sweetie you are wonderful and cool and nice and funny and sweet and loyal and smart, and thank god that you live in Stockholm ♥ ahahah ohmygod, well if it was illegal to love you i'd already be in jail. ♥
3 jan, 2013 23:55 |
|
M4L13
Elev |
JAG HAR ALDRIG GRÅTIT SÅ MYCKET TILL EN FANFIC ELLER BOK ELLER FILM ELLER SERIE ELLER NÅT
MY LITTLE DASHI DESTROYS MY LIFE NOTHING'S FIIIIINE I'M TOOOOOOOOOOOOORN
3 jan, 2013 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen