@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: strunt samma. fattade inte vad du mena med pöss typ puss fast det är roligare att skriva ... fattade det nu x) 3 jan, 2013 23:14 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: strunt samma. fattade inte vad du mena med pöss typ puss fast det är roligare att skriva ... fattade det nu x) hehe 3 jan, 2013 23:14 |
|
Borttagen
|
Jag kom just att jag har blivit lite seg i hjärnan.... :O O NO!
3 jan, 2013 23:15 |
|
HannaPanna
Elev |
DarkBells, don't be sad dear. i can hug u anytime. 'cause i love u, really much. and u and nellie are my huginators. and yes that word just came into my head and why am i writing in english? owo' ♥
3 jan, 2013 23:15
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 3 kl. 23:16
|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? In Time är en sjukt bra film! Den har jag redan sett, men tack ändå! Skrivet av DarkBells: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? december boys ♥ Är inte det den med Dan? Jag tror jag har sett lite av den. Skrivet av DarkBells: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? Harry Potter Hahaha jag har så tittat sönder de filmerna, men ja kanske kan jag se någon av dem igen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? Sagan om ringen!! Alltså jag såg typ jättelite av första filmen när jag var liten, jag kommer inte ihåg om jag tyckte den var läskig eller tråkig, men av någon anledning kollade jag i alla fall inte klart på den. Och jag har inte sett den sedan dess. Men jag kanske ska ta tummen ur röven och kolla...
3 jan, 2013 23:16 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Gick precis in i en tråd jag skrivit i och blev livrädd när jag såg att det var fel visningsbild trots att jag visste att det var jag som skrivit där.
Sen kom jag ju på jag faktiskt bytt visningsbild men jag har inte vant mig än. Idiot? Jag antar det x) 3 jan, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av t i l d a: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? In Time är en sjukt bra film! Den har jag redan sett, men tack ändå! Skrivet av DarkBells: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? december boys ♥ Är inte det den med Dan? Jag tror jag har sett lite av den. Skrivet av DarkBells: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? Harry Potter Hahaha jag har så tittat sönder de filmerna, men ja kanske kan jag se någon av dem igen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? Sagan om ringen!! Alltså jag såg typ jättelite av första filmen när jag var liten, jag kommer inte ihåg om jag tyckte den var läskig eller tråkig, men av någon anledning kollade jag i alla fall inte klart på den. Och jag har inte sett den sedan dess. Men jag kanske ska ta tummen ur röven och kolla... oh... ja det tycker jag 3 jan, 2013 23:17 |
|
DarkBells
Elev |
HannaPanna oh, baby you are so beautiful and wonderful and I am proud to be your huginator.
At least one of them. I love U.
3 jan, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag nyss välde Mugglis framför Lotr (Lord of the rings=Sagan om ringen)
3 jan, 2013 23:20 |
|
Borttagen
|
Vi har precis set på "Titta vi flyger" och det var en sjukt rolig film!
3 jan, 2013 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen