@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? In Time är en sjukt bra film!
3 jan, 2013 22:48 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? december boys ♥
3 jan, 2013 22:49 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av DarkBells:
Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? Harry Potter
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
3 jan, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Jag har sååå tråkigt, men jag är inte trött. Är det någon som kan rekommendera en bra film? Sagan om ringen!! 3 jan, 2013 22:52 |
|
Ginny!!!!
Elev |
JAG HATAR DATORER JAG HATAR O.U.A.T. JAG HATAR EVERYTHING IN THIS STUPID WORLD RIGHT NOW.
VEM UPPFANN SEGA DATORER?! BECAUSE I'M GONNA KILL THAT GUY. ![]()
3 jan, 2013 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: JAG HATAR DATORER JAG HATAR O.U.A.T. JAG HATAR EVERYTHING IN THIS STUPID WORLD RIGHT NOW. VEM UPPFANN SEGA DATORER?! BECAUSE I'M GONNA KILL THAT GUY. DÖD! 3 jan, 2013 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Luna_rav Nu pratar vi om minst 5 timmar-seg alltså. Och en gång tog det honom 12 timmar att svara XD oh shit.... det brukar inte vara så hos mig Kan inte ringa. Kan bara smsa (gratis sms) Men nu har han svarat. Och han är alltid så seg så. Han svarar tydligen väldigt snabbt när jag smsar. hans vänner får vänta några dagar xD 3 jan, 2013 22:58 |
|
Tvilling
Elev |
Taggar inför the Hobbit imån med lite Sherlock
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 jan, 2013 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Luna_rav Nu pratar vi om minst 5 timmar-seg alltså. Och en gång tog det honom 12 timmar att svara XD oh shit.... det brukar inte vara så hos mig Kan inte ringa. Kan bara smsa (gratis sms) Men nu har han svarat. Och han är alltid så seg så. Han svarar tydligen väldigt snabbt när jag smsar. hans vänner får vänta några dagar xD hahah xD Grattis. Då får hans vänner vänta längre 3 jan, 2013 22:59 |
|
t i l d a
Elev |
3 jan, 2013 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen