Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9785 9786 9787 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Shit vad... tom anslagstavlan är. x'D

haha wow

3 jan, 2013 22:06

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Andrea love Winny Geasleys signatur ♥
Tacka min cirkusledare ...

3 jan, 2013 22:07

The Noble Lion
Elev

Avatar


Inatt ska jag inte vara uppe till 5!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

3 jan, 2013 22:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon?



Självklart kan man det

HUR?


du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej.


(Jag är inte den bästa på skype)

3 jan, 2013 22:09

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Inatt ska jag inte vara uppe till 5!

Jag var uppe till runt 6-7. xD Det är ju helt omöjligt att sova...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 jan, 2013 22:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon?



Självklart kan man det

HUR?


du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej.


(Jag är inte den bästa på skype)

men... det står ju inte profil någonstans xc

3 jan, 2013 22:10

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Inatt ska jag inte vara uppe till 5!

Jag var uppe till runt 6-7. xD Det är ju helt omöjligt att sova...

Ja alltså jag känner att jag aldrig kommer kunna somna innan 3...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

3 jan, 2013 22:11

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon?



Självklart kan man det

HUR?


du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej.


(Jag är inte den bästa på skype)

men... det står ju inte profil någonstans xc
Skype > Profil > Redigera profil

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

3 jan, 2013 22:11

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Inatt ska jag inte vara uppe till 5!

Jag var uppe till runt 6-7. xD Det är ju helt omöjligt att sova...

Ja alltså jag känner att jag aldrig kommer kunna somna innan 3...

Kanske.... kanske skulle man vara uppe en hel natt + hela dagen utan att sova någonting alls och då kanske man är tröttare framåt kvällen och somnar tidigare? xD Hahaha, jag vet inte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 jan, 2013 22:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon?



Självklart kan man det

HUR?


du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej.


(Jag är inte den bästa på skype)

men... det står ju inte profil någonstans xc
Skype > Profil > Redigera profil

Jag måste ha något jävligt konstigt skype som fanns färdigt på windows 8, för jag hittade inget av det ni sa ^^ dock hittade jag ett sätt

3 jan, 2013 22:14

1 2 3 ... 9785 9786 9787 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.