@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Shit vad... tom anslagstavlan är. x'D haha wow 3 jan, 2013 22:06 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tacka min cirkusledare Andrea love Winny Geasleys signatur ♥ 3 jan, 2013 22:07 |
|
The Noble Lion
Elev |
3 jan, 2013 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon? Självklart kan man det HUR? du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej. (Jag är inte den bästa på skype) 3 jan, 2013 22:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Inatt ska jag inte vara uppe till 5! Jag var uppe till runt 6-7. xD Det är ju helt omöjligt att sova... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon? Självklart kan man det HUR? du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej. (Jag är inte den bästa på skype) men... det står ju inte profil någonstans xc 3 jan, 2013 22:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Inatt ska jag inte vara uppe till 5! Jag var uppe till runt 6-7. xD Det är ju helt omöjligt att sova... Ja alltså jag känner att jag aldrig kommer kunna somna innan 3...
3 jan, 2013 22:11 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skype > Profil > Redigera profilSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon? Självklart kan man det HUR? du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej. (Jag är inte den bästa på skype) men... det står ju inte profil någonstans xc 3 jan, 2013 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Inatt ska jag inte vara uppe till 5! Jag var uppe till runt 6-7. xD Det är ju helt omöjligt att sova... Ja alltså jag känner att jag aldrig kommer kunna somna innan 3... Kanske.... kanske skulle man vara uppe en hel natt + hela dagen utan att sova någonting alls och då kanske man är tröttare framåt kvällen och somnar tidigare? xD Hahaha, jag vet inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2013 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Skype > Profil > Redigera profil Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag fattar ingenting av skype. haha, lolz. kan man typ ändra sin "profil", om man över huvudtaget har någon? Självklart kan man det HUR? du trycker på grejen där det står ''Profil'' Sen kan du byta bild... och sen kan du också byta din signatur sak grej. (Jag är inte den bästa på skype) men... det står ju inte profil någonstans xc Jag måste ha något jävligt konstigt skype som fanns färdigt på windows 8, för jag hittade inget av det ni sa ^^ dock hittade jag ett sätt 3 jan, 2013 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen