@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna_rav & Ida Ginny Lovegood
Nu pratar vi om minst 5 timmar-seg alltså. Och en gång tog det honom 12 timmar att svara XD 3 jan, 2013 21:50 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna_rav & Ida Ginny Lovegood Nu pratar vi om minst 5 timmar-seg alltså. Och en gång tog det honom 12 timmar att svara XD tre dagar är nog det längsta jag har tvingats vänta på att han ska orka bry sig om att ens läsa mitt meddelande.... Luna_rav imponerande!
3 jan, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Luna_rav & Ida Ginny Lovegood Nu pratar vi om minst 5 timmar-seg alltså. Och en gång tog det honom 12 timmar att svara XD oh shit.... det brukar inte vara så hos mig 3 jan, 2013 21:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: YO BITCHYO BITCHES omg nejmen jag är här ikväll, imorrn åker jag på handbollsturnering i Jönköping kommer kanske inte vara inne så mkt och känner mig typ sviken kan man säga lol Nä. Du är fin ♥ YO BITCH Nä. Du är♥
3 jan, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: YOSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: YO BITCHYO BITCHES omg nejmen jag är här ikväll, imorrn åker jag på handbollsturnering i Jönköping kommer kanske inte vara inne så mkt och känner mig typ sviken kan man säga lol Nä. Du är fin ♥ YO BITCH Nä. Du är♥ Näj, du ♥ 3 jan, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Luna_rav & Ida Ginny Lovegood Nu pratar vi om minst 5 timmar-seg alltså. Och en gång tog det honom 12 timmar att svara XD tre dagar är nog det längsta jag har tvingats vänta på att han ska orka bry sig om att ens läsa mitt meddelande.... Luna_rav imponerande! aha... i know. men det är inte häller så kul. Man får ju inte göra något annat än att sms med dom 3 jan, 2013 21:55 |
|
Ginny!!!!
Elev |
3 jan, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
3 jan, 2013 21:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Natti natti mugglis, tomorrow is a big day (ok lets say so) emmas going to NEW YORK
Spoiler: Tryck här för att visa!
3 jan, 2013 21:58 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
3 jan, 2013 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen