@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: M4L13 - Inbillar jag mig bara eller ville du ha bilder på sådana där tecknade katter? jo, det ville jag men sen hitta jag pusheen's tumblr (yup efter), och så hitta jag typ allt jag ville ha ahha ^^
3 jan, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Okej, jag suger på ship-name, men vet ni om det finns ett för Thor/Loke? det första som komm upp i mitt huvud var Toke...
3 jan, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
3 jan, 2013 20:16 |
|
hermione gragner
Elev |
ändrat profilen
3 jan, 2013 20:25 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: M4L13 - Inbillar jag mig bara eller ville du ha bilder på sådana där tecknade katter? jo, det ville jag men sen hitta jag pusheen's tumblr (yup efter), och så hitta jag typ allt jag ville ha ahha ^^ Jaha Annars hittade jag den här: ahhaha man tackar :'DD
3 jan, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: M4L13 - Inbillar jag mig bara eller ville du ha bilder på sådana där tecknade katter? jo, det ville jag men sen hitta jag pusheen's tumblr (yup efter), och så hitta jag typ allt jag ville ha ahha ^^ Jaha Annars hittade jag den här: ahhaha man tackar :'DD Haha varsegod 3 jan, 2013 20:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nää, alltså.. känner inte ni också att jag borde byta elevhem och skapa ny användare?
Har HELT tröttnat på Zabini och Slytherin. Jag tror det är dags för mig att bli den där blåa smurfen som dricker redbull - ja, Raveclaw förstås vad trodde du? Skall jag heta Hallonvisp eller Avalon? hmm.. Spoiler: Tryck här för att visa! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 jan, 2013 20:45 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: M4L13 - Inbillar jag mig bara eller ville du ha bilder på sådana där tecknade katter? jo, det ville jag men sen hitta jag pusheen's tumblr (yup efter), och så hitta jag typ allt jag ville ha ahha ^^ Jaha Annars hittade jag den här: ahhaha man tackar :'DD Haha varsegod http://pusheen.com/ c:
3 jan, 2013 20:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Nää, alltså.. känner inte ni också att jag borde byta elevhem och skapa ny användare? Har HELT tröttnat på Zabini och Slytherin. Jag tror det är dags för mig att bli den där blåa smurfen som dricker redbull - ja, Raveclaw förstås vad trodde du? Skall jag heta Hallonvisp eller Avalon? hmm.. Spoiler: Tryck här för att visa! Hoppades väl på att du inte talade sanning... haha. xP Inte för att det hade gjort något egentligen men ja. Lol. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: M4L13 - Inbillar jag mig bara eller ville du ha bilder på sådana där tecknade katter? jo, det ville jag men sen hitta jag pusheen's tumblr (yup efter), och så hitta jag typ allt jag ville ha ahha ^^ Jaha Annars hittade jag den här: ahhaha man tackar :'DD Haha varsegod http://pusheen.com/ c: Tack!♥ 3 jan, 2013 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen