@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
3 jan, 2013 19:18 |
|
Katla
Elev |
http://nooooooooooooooo.com/
och bARA SÅ NI VET när jag länkar random saker är det aldrig läskigt!! det är min policy! ♏︎ 3 jan, 2013 19:19 |
|
DarkBells
Elev |
3 jan, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Jag ooooorkar inte!
3 jan, 2013 19:27 |
|
Conflate
Elev |
3 jan, 2013 19:29 |
|
Caius
Elev |
Ok, mitt ögonbryn har gått sönder (eller okey, inte ögonbrynet, jag har två jävla sår precis ovanför och ena sticker ned lite i ögonbrynet på mig..) och det blöder och har sig "mysigt"... Jag gillar det inte, för det gör ont + att jag inte vill få något fult ärr där av alla ställen som det går att få ärr på.
Jag har städat klart i klädkammaren, hallen, sovrummet, föräldrarnas sovrum, skurat badrummet hyfsat (har iofs lämnat att skura golvet till mamma så hon får ta det... jag har dåliga erfarenheter att lyfta undan tvätthögarna för att komma åt golvet överallt... jag brukar bli attackerad av hoppspindlarna då... för av någon anledning ligger de ALLTID och gosar i tvätthögarna precis då jag ska flytta på dem, men så fort någon annan gör det så är de inte där). Nu snart ska jag väl gå och rätta till kedjan på ett halsband och sedan funderar jag på att skriva lite ansökningar till diverse olika jobb. Det står även på kvällens "att göra lista" att tvätta alla kläder som ska tvättas för hand (snälla, låt det vara tomt på hoppspindlar där bland de kläderna... jag dör bokstavligt om någon hoppar på mig... speciellt ungarna... de bitts så jävla hårt och jag får röda märken efter det...) Imorgon ska jag städa hela nedervåningen, baka en massa och söka ännu fler jobb (hurfan ska jag hinna med allt!?) Det är bara två dagar, fyra timmar och cirka tjugotre minuter kvar tills jag är tjugo... Så mycket att göra... Så lite tid kvar... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 3 jan, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Jag har äntligen kommit på vad yolo betyder. Cool jag är 8D
3 jan, 2013 19:37 |
|
M4L13
Elev |
3 jan, 2013 19:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har äntligen kommit på vad yolo betyder. Cool jag är 8D Lol. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
M4L13 - Inbillar jag mig bara eller ville du ha bilder på sådana där tecknade katter?
3 jan, 2013 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen