vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
10 jan, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Kollar igenom nätet efter att nyss ha sett ett avsnitt av Liar Game 2 och ska snart spela The Sims 2 tills roomien kommer hem med Subway och vi ska se på andra avsnittet av Sherlock
Hela kvällen planerad! Eller ja, det där blir kanske typ halva... Kommer ändå vara vaken till halv 3-ish... 10 jan, 2012 20:48 |
|
.:Elise:.
Elev |
10 jan, 2012 20:57 |
|
Prue
Elev |
Dricker hallon&blåbärssoppa och livet är gött!
10 jan, 2012 22:01 |
|
Solkatten
Elev |
Tja ... , jag tänker gå och lägga mig ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 22:02 |
|
Knizzlare
Elev |
10 jan, 2012 22:02 |
|
JoLizz
Elev |
10 jan, 2012 22:21 |
|
Solkatten
Elev |
Ligger i sängen ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 22:26 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Skulle läst, men blir nog bara att somna till TV:n tror jag
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 10 jan, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
11 jan, 2012 01:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen