@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD Har du läst boken? Den är helt underbar!! ♥ Nej, men funderar på att låna den på bibloteket snart :3 Det borde du, för alltså seriöst, en av de bästa böcker jag läst! Jag har hållt mig för att titta på filmen i flera månader nu, så jag hoppas verkligen att filmen snart kommer på bio här, den skulle ha premiär på SF 1/1-2013 men ja så blev det ju inte... Man känner igen sig så sjukt mycket, det är nog därför jag gillar den så mycket... Jag var lite olaglig och laddade ner den istället Dx Ja precis! Jag tycker dock att det är lite konstigt att den blev så populär nu, boken kom ut för 1999, jag vet ju dock inte om den var populär då också Hahaha, ja så kan man ju också göra xD Jag kollade en ytte pytte del av den, men sen ångrade jag mig. Fast jag streamade. :> Jag tycker det verkar som att det varit väldigt populär, men kanske inte i Sverige Jo men liksom boken kom ut 1999 men filmen kom inte förrän 2012..
3 jan, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
3 jan, 2013 17:51 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
3 jan, 2013 17:52 |
|
M4L13
Elev |
3 jan, 2013 17:53 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
3 jan, 2013 17:55 |
|
scarhead
Lärare |
i really need to read more of the perks men ugh boken ligger i vardagsrummet
dagens i-landsproblem - vardagsrummet ligger tvärs över lägenheten 3 jan, 2013 17:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av scarhead: i really need to read more of the perks men ugh boken ligger i vardagsrummet dagens i-landsproblem - vardagsrummet ligger tvärs över lägenheten GÅ OCH HÄMTA DEN KVINNA!
3 jan, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
___________________$$$$$$$$ _______________$$$$$$$________$$$$$$$$$ _____________$$________________________$$$$ ____________$$_____________________________$$ ___________$__________________________________$$ ___________$$___________________________________$$ __________$$__$$______________________$$__________$$ ________$$__$$___$$$$_________$$$$____$$__________$$$$ ______$$___$$__$$$$__$$_____$$$$__$$_$$_____________$$$ ______$$___$$____$$$$_________$$$$___$$_______________$$ ______$$___$$________________________$$_______________$$ ______$$____$$_______________________$$_____________$$ ________$$__$$____$$$$$$_____________$$___________$$$ ________$$__$$__$$______$$___________$$_________$$ ________$$__$$__$$______$$___________$$_______$$ __________$$$$____$$$$$$_____________$$$$____$$$$ __________$$$$_____________________$$__$$____$$$ ___________$$_$$$$$$$$$$$$_____$$$$______$$$$_$$ _____________$$___$$______$$$$$_______________$$ _____________$$_____$$$$$$$____________________$$ _____________$$________________________________$$ ____________$$_________________________________$$ ____________$$_________________________________$$ ____________$$___________________________________$ ____________$$___________________________________$$ __________$$_________________________$$___________$ __________$$__________$$___________$$_____________$$ ________$$__$$________$$_________$$_______________$$ ______$$____$$__________$$_______$$_______________$$ ______$$____$$____________$$___$$_________________$$ ____$$______$$_____________$$_$$_______$$_________$$ ____$$______$$________$$____$$$________$$_________$$ ____$$______$$________$$____$$$_______$$__________$$ ____$$______$$________$$_______________$$__________$$ ____$$______$$________$$_______________$$____________$ _$$$$_______$$________$$_______________$$____________$$ $___$$______$$________$$$$___________$$$$____________$$ $___$$______$$________$$__$$_______$$__$$____________$$ _$$$$$______$$________$$____$$___$$_____$$___________$$ 3 jan, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Mysigt med feber för att börja året...
Nu ska Alice försöka sova lite. Godnatt. 3 jan, 2013 17:58 |
|
M4L13
Elev |
3 jan, 2013 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen