@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
3 jan, 2013 17:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD Har du läst boken? Den är helt underbar!! ♥ Nej, men funderar på att låna den på bibloteket snart :3 Det borde du, för alltså seriöst, en av de bästa böcker jag läst! Jag har hållt mig för att titta på filmen i flera månader nu, så jag hoppas verkligen att filmen snart kommer på bio här, den skulle ha premiär på SF 1/1-2013 men ja så blev det ju inte... Man känner igen sig så sjukt mycket, det är nog därför jag gillar den så mycket... Jag var lite olaglig och laddade ner den istället Dx Ja precis! Jag tycker dock att det är lite konstigt att den blev så populär nu, boken kom ut för 1999, jag vet ju dock inte om den var populär då också Hahaha, ja så kan man ju också göra xD Jag kollade en ytte pytte del av den, men sen ångrade jag mig. Fast jag streamade. :>
3 jan, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
Asiatiska musikvideor är ju bara för härliga♥
3 jan, 2013 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag vill heeeem D: (Hem till Hogwarts. Inte för att jag har börjat där än...)
3 jan, 2013 17:42 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: varför? multicon har allt, multicon har doctor who OCH harry potter och multicon har alice werdin/eleventh doctor och sherlock, glee, hungergames och starkid det kommer bli fabulöst du kan vara tenth ena dagen och harry potter andra tänk över det. no money dude sob sob vadå vad kostar riddikulus? no idea lol men vi har ändå bara råd med en av dem och jag vill gärna gå på riddikulus fast jag vill gå på multicon med ofc men ändå riddikulus båda verkar ju trvliga men bara den ena har doctor who då blir det enkelt i am the doctor woop woop oh shush you and your doctor jag vet att det inte finns doctorwho på andra but i want to anyway ATT GÅ PÅ HOGWARTS ÄR MIN STORA DRÖM so why turn it down humpf. min doctor!! tack så mycket jag blir glad han får sitta i ett hörn och göra mina läxor hehe good good let him do that and feed him ok good okej jag har prinsesstårta. det får duga come here my doctor kom ihåg att rengöra hans TARDIS ibland också! annars blir han grumpy, och det vill väl ingen c: And don't forget his Rose! he needs his Rose okej rose får hjälpa till att städa vi kommer bli så trevliga, vi tre doctor, rose och jag bffs liksom
3 jan, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Nu fick jag sällskap av små syror, som försvann
3 jan, 2013 17:44 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD Har du läst boken? Den är helt underbar!! ♥ Nej, men funderar på att låna den på bibloteket snart :3 Det borde du, för alltså seriöst, en av de bästa böcker jag läst! Jag har hållt mig för att titta på filmen i flera månader nu, så jag hoppas verkligen att filmen snart kommer på bio här, den skulle ha premiär på SF 1/1-2013 men ja så blev det ju inte... Man känner igen sig så sjukt mycket, det är nog därför jag gillar den så mycket... Jag var lite olaglig och laddade ner den istället Dx Ja precis! Jag tycker dock att det är lite konstigt att den blev så populär nu, boken kom ut för 1999, jag vet ju dock inte om den var populär då också Hahaha, ja så kan man ju också göra xD Jag kollade en ytte pytte del av den, men sen ångrade jag mig. Fast jag streamade. :> Jag tycker det verkar som att det varit väldigt populär, men kanske inte i Sverige ![]() ![]()
3 jan, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
tahultsbarn ♥
3 jan, 2013 17:44 |
|
M4L13
Elev |
"Hermione reached up to remove the asparagus from his hair. "As adorable as you are, Draco, there is only one man that can carry off a decorative vegetable and that's the Doctor."
"Who?" "Yeah, him." Included Doctor Who in this fic starting to like it even moar
3 jan, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
Ska gå och spela Tv-Spel, om TV:n är ledig
3 jan, 2013 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen