@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
3 jan, 2013 17:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 3 kl. 17:17
|
|
Solkatten
Elev |
Vad är det? Bara såg något, ryckte till och stängde ner för att vara på den säkra sidan. X'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2013 17:17 |
|
The Noble Lion
Elev |
3 jan, 2013 17:17 |
|
M4L13
Elev |
3 jan, 2013 17:17 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Solkatten: en hund lolVad är det? Bara såg något, ryckte till och stängde ner för att vara på den säkra sidan. X'D ♏︎ 3 jan, 2013 17:18 |
|
Kaiia
Elev |
Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD
![]() ![]()
3 jan, 2013 17:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Kaiia: Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD Har du läst boken? Den är helt underbar!! ♥
3 jan, 2013 17:24 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD Har du läst boken? Den är helt underbar!! ♥ Nej, men funderar på att låna den på bibloteket snart :3 ![]() ![]()
3 jan, 2013 17:25 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD Har du läst boken? Den är helt underbar!! ♥ Nej, men funderar på att låna den på bibloteket snart :3 Det borde du, för alltså seriöst, en av de bästa böcker jag läst! Jag har hållt mig för att titta på filmen i flera månader nu, så jag hoppas verkligen att filmen snart kommer på bio här, den skulle ha premiär på SF 1/1-2013 men ja så blev det ju inte...
3 jan, 2013 17:31 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kaiia: Seriöst, älskar den här filmen... Han nu sett den 3,5 gånger, lyssnat på den 2 och lyssnat igenom hela soundtracket typ fyra gånger. Tror jag har problem xD Har du läst boken? Den är helt underbar!! ♥ Nej, men funderar på att låna den på bibloteket snart :3 Det borde du, för alltså seriöst, en av de bästa böcker jag läst! Jag har hållt mig för att titta på filmen i flera månader nu, så jag hoppas verkligen att filmen snart kommer på bio här, den skulle ha premiär på SF 1/1-2013 men ja så blev det ju inte... Man känner igen sig så sjukt mycket, det är nog därför jag gillar den så mycket... Jag var lite olaglig och laddade ner den istället Dx ![]() ![]()
3 jan, 2013 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen