@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
3 jan, 2013 16:19 |
|
Ginny00
Elev |
3 jan, 2013 16:22 |
|
Pixie
Elev |
uppdatering av favoritbok: välkommen till din psykos BÄST AV ALLA BÖCKER
3 jan, 2013 16:31 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar random ugglemail (?). xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2013 16:40 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: varför? multicon har allt, multicon har doctor who OCH harry potter och multicon har alice werdin/eleventh doctor och sherlock, glee, hungergames och starkid det kommer bli fabulöst du kan vara tenth ena dagen och harry potter andra tänk över det. no money dude sob sob vadå vad kostar riddikulus? no idea lol men vi har ändå bara råd med en av dem och jag vill gärna gå på riddikulus fast jag vill gå på multicon med ofc men ändå riddikulus båda verkar ju trvliga men bara den ena har doctor who då blir det enkelt i am the doctor woop woop oh shush you and your doctor jag vet att det inte finns doctorwho på andra but i want to anyway ATT GÅ PÅ HOGWARTS ÄR MIN STORA DRÖM so why turn it down humpf. min doctor!! tack så mycket jag blir glad han får sitta i ett hörn och göra mina läxor hehe good good let him do that and feed him ok good okej jag har prinsesstårta. det får duga come here my doctor
3 jan, 2013 17:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahaha Alltså, svenska kommentatorer är så härliga! ♥
"å den sitter upp i nättaket och fastnar så härligt där" HAHAHA GRYMT GRABBAR! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 jan, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Majen00 har nyss åkt hem
3 jan, 2013 17:07 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: varför? multicon har allt, multicon har doctor who OCH harry potter och multicon har alice werdin/eleventh doctor och sherlock, glee, hungergames och starkid det kommer bli fabulöst du kan vara tenth ena dagen och harry potter andra tänk över det. no money dude sob sob vadå vad kostar riddikulus? no idea lol men vi har ändå bara råd med en av dem och jag vill gärna gå på riddikulus fast jag vill gå på multicon med ofc men ändå riddikulus båda verkar ju trvliga men bara den ena har doctor who då blir det enkelt i am the doctor woop woop oh shush you and your doctor jag vet att det inte finns doctorwho på andra but i want to anyway ATT GÅ PÅ HOGWARTS ÄR MIN STORA DRÖM so why turn it down humpf. min doctor!! tack så mycket jag blir glad han får sitta i ett hörn och göra mina läxor hehe good good let him do that and feed him ok good okej jag har prinsesstårta. det får duga come here my doctor kom ihåg att rengöra hans TARDIS ibland också! annars blir han grumpy, och det vill väl ingen c: And don't forget his Rose! he needs his Rose
3 jan, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
Sitter bredvid Brum och har myssigt
3 jan, 2013 17:11 |
|
Katla
Elev |
3 jan, 2013 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen