@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: varför? multicon har allt, multicon har doctor who OCH harry potter och multicon har alice werdin/eleventh doctor och sherlock, glee, hungergames och starkid det kommer bli fabulöst du kan vara tenth ena dagen och harry potter andra tänk över det. no money dude sob sob vadå vad kostar riddikulus? no idea lol men vi har ändå bara råd med en av dem och jag vill gärna gå på riddikulus fast jag vill gå på multicon med ofc men ändå riddikulus båda verkar ju trvliga men bara den ena har doctor who då blir det enkelt i am the doctor woop woop oh shush you and your doctor jag vet att det inte finns doctorwho på andra but i want to anyway ATT GÅ PÅ HOGWARTS ÄR MIN STORA DRÖM so why turn it down humpf.
3 jan, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte stava XD
3 jan, 2013 16:01 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: varför? multicon har allt, multicon har doctor who OCH harry potter och multicon har alice werdin/eleventh doctor och sherlock, glee, hungergames och starkid det kommer bli fabulöst du kan vara tenth ena dagen och harry potter andra tänk över det. no money dude sob sob vadå vad kostar riddikulus? no idea lol men vi har ändå bara råd med en av dem och jag vill gärna gå på riddikulus fast jag vill gå på multicon med ofc men ändå riddikulus båda verkar ju trvliga men bara den ena har doctor who då blir det enkelt i am the doctor woop woop oh shush you and your doctor jag vet att det inte finns doctorwho på andra but i want to anyway ATT GÅ PÅ HOGWARTS ÄR MIN STORA DRÖM so why turn it down humpf. min doctor!! tack så mycket jag blir glad han får sitta i ett hörn och göra mina läxor hehe
3 jan, 2013 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte stava XD Joho, alla ord var ju rättstavade i det där inlägget 3 jan, 2013 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men jag skrev... jag skrev jagg istället för jag, OCH DET ÄR ETT STORT FEL säger viSkrivet av Borttagen: Jag kan inte stava XD Joho, alla ord var ju rättstavade i det där inlägget 3 jan, 2013 16:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 3 kl. 16:10
|
|
Celebikai
Elev |
3 jan, 2013 16:06 |
|
Ginny00
Elev |
3 jan, 2013 16:07 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: varför? multicon har allt, multicon har doctor who OCH harry potter och multicon har alice werdin/eleventh doctor och sherlock, glee, hungergames och starkid det kommer bli fabulöst du kan vara tenth ena dagen och harry potter andra tänk över det. no money dude sob sob vadå vad kostar riddikulus? no idea lol men vi har ändå bara råd med en av dem och jag vill gärna gå på riddikulus fast jag vill gå på multicon med ofc men ändå riddikulus båda verkar ju trvliga men bara den ena har doctor who då blir det enkelt i am the doctor woop woop oh shush you and your doctor jag vet att det inte finns doctorwho på andra but i want to anyway ATT GÅ PÅ HOGWARTS ÄR MIN STORA DRÖM so why turn it down humpf. min doctor!! tack så mycket jag blir glad han får sitta i ett hörn och göra mina läxor hehe good good let him do that and feed him ok good
3 jan, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
3 jan, 2013 16:09 |
|
M4L13
Elev |
3 jan, 2013 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen