@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Disenchanted: Skrivet av themarauder: Disenchanted: Är det lätt att beställa därifrån för jag har typ hittat 10 plagg som jag bara måste ha... haha jag vet hur du känner man vill typ ha allt! Jo ja tyckte det var lätt! Kan man engelska hyfsat bra så är det inga problem! Och det är från Australien? =) =) - just like themarauder 3 jan, 2013 14:48 |
|
Disenchanted
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Disenchanted: Skrivet av themarauder: Disenchanted: Är det lätt att beställa därifrån för jag har typ hittat 10 plagg som jag bara måste ha... haha jag vet hur du känner man vill typ ha allt! Jo ja tyckte det var lätt! Kan man engelska hyfsat bra så är det inga problem! Och det är från Australien? =) Ja!
3 jan, 2013 14:48 |
|
Pixie
Elev |
3 jan, 2013 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Disenchanted: Tack! :> Jättesnygga♥ Börjar tänka på något gammalt Vintergatan-avsnitt som man såg för väldigt längesedan, "Galaxer i mina braxer"... 3 jan, 2013 14:49 |
|
Kaiia
Elev |
3 jan, 2013 14:50 |
|
Borttagen
|
Nu har jag en kopp te bredvid mig.
3 jan, 2013 14:50 |
|
Elinkm
Elev |
3 jan, 2013 14:51 |
|
Pixie
Elev |
3 jan, 2013 14:52 |
|
Kaiia
Elev |
Har du inte sett klart säsong 6 eller vad säger du? Ö.ö Edit: Vad heter tråden? ![]() ![]()
3 jan, 2013 14:52 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Kaiia: Har du inte sett klart säsong 6 eller vad säger du? Ö.ö nej.. jag försöker undvika spoilers haha jag har sett alla new who fram till slutet av säsong 6, så snart är jag nog ifatt c:
3 jan, 2013 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen