@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag är hungrig.
3 jan, 2013 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För att jag är nonchalant när jag skriver kommentarer på ff;s. Det enda jag skriver på de flesta är typ 'Bra ^^' eller så och det är elakt tycker jag :c För jag tycker att man ska ge konstruktiv kritik eftersom att jag tjattar om det hela tiden och då är jag dum :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej :c Skrivet av Borttagen: Jag är dum :c du är snäll. du är snäll. säg mig en ända anledning varför jag ska tro att du är dum. 3 jan, 2013 14:29 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: iphone 4 Skrivet av Tonks_xD: jag med Vilka? ![]()
3 jan, 2013 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ät då.Jag är hungrig. 3 jan, 2013 14:34 |
|
Disenchanted
Elev |
3 jan, 2013 14:35 |
|
themarauder
Lärare |
3 jan, 2013 14:35 |
|
Disenchanted
Elev |
3 jan, 2013 14:38 |
|
themarauder
Lärare |
Disenchanted: Är det lätt att beställa därifrån för jag har typ hittat 10 plagg som jag bara måste ha...
=) - just like themarauder 3 jan, 2013 14:41 |
|
Disenchanted
Elev |
Skrivet av themarauder: Disenchanted: Är det lätt att beställa därifrån för jag har typ hittat 10 plagg som jag bara måste ha... haha jag vet hur du känner man vill typ ha allt! Jo ja tyckte det var lätt! Kan man engelska hyfsat bra så är det inga problem!
3 jan, 2013 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För att jag är nonchalant när jag skriver kommentarer på ff;s. Det enda jag skriver på de flesta är typ 'Bra ^^' eller så och det är elakt tycker jag :c För jag tycker att man ska ge konstruktiv kritik eftersom att jag tjattar om det hela tiden och då är jag dum :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej :c Skrivet av Borttagen: Jag är dum :c du är snäll. du är snäll. säg mig en ända anledning varför jag ska tro att du är dum. Oh no, du är inte dum. "bra" är en fin komentar! kanske inte den där superduperawesomeigakonstruktiva komentaren, men den är bra ändå. ett tips; du behöver kanske inte kommentera över huvud taget om du inte vet vad du ska komentera. jag vet inte. 3 jan, 2013 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen