@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: cassie is back and I can't believe it. have to tell myself that it's true a thousand times o.O I think my head is a little bit messed up right now ♥ ¤Cassie OPPAN CASSIE STYLE! det där var random och hade absolut inget med det du sade att göra med men jag hade lust att sejja det :' THÄÄÄÄNX för att du bryr dej min vän♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: cassie is back and I can't believe it. have to tell myself that it's true a thousand times o.O I think my head is a little bit messed up right now ♥ ¤Cassie OPPAN CASSIE STYLE! det där var random och hade absolut inget med det du sade att göra med men jag hade lust att sejja det :' THÄÄÄÄNX för att du bryr dej min vän♥ you may not like her minister, but you can't deny, Cassie got style hahah ♥ Självklart bryr jag mig Cassie :' thahaha bra att veta♥ :' 3 jan, 2013 14:20 |
|
Kaiia
Elev |
3 jan, 2013 14:21 |
|
Borttagen
|
Jag är dum :c
3 jan, 2013 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är dum :c du är snäll. 3 jan, 2013 14:23 |
|
themarauder
Lärare |
3 jan, 2013 14:24 |
|
Pixie
Elev |
3 jan, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej :cSkrivet av Borttagen: Jag är dum :c du är snäll. 3 jan, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Tonks_xD: jag med Vilka? Samsung Galaxy Gio 3 jan, 2013 14:24 |
|
Kaiia
Elev |
3 jan, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej :c Skrivet av Borttagen: Jag är dum :c du är snäll. du är snäll. säg mig en ända anledning varför jag ska tro att du är dum. 3 jan, 2013 14:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen