@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har köpt två nya drakägg. Hoppas de kläcks snart
3 jan, 2013 14:15 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är Jag tänkte inte så långt, jag bara letade planlöst bland alla drakar xD Haha jag tänkte att det var förbjudet att visa dom innan dom kläcktes.. så jag skickade dom till en vän och ba: haha jag vet hur dom ser ut!! Undrar om det är nån som har en kläckt järnbuks-vad-det-nu-hette-drake :O ![]() ![]()
3 jan, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: cassie is back and I can't believe it. have to tell myself that it's true a thousand times o.O I think my head is a little bit messed up right now ♥ ¤Cassie OPPAN CASSIE STYLE! det där var random och hade absolut inget med det du sade att göra med men jag hade lust att sejja det :' THÄÄÄÄNX för att du bryr dej min vän♥ 3 jan, 2013 14:16 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är Jag tänkte inte så långt, jag bara letade planlöst bland alla drakar xD Haha jag tänkte att det var förbjudet att visa dom innan dom kläcktes.. så jag skickade dom till en vän och ba: haha jag vet hur dom ser ut!! Undrar om det är nån som har en kläckt järnbuks-vad-det-nu-hette-drake :O Vad är detta för fina drakar?? =D =) - just like themarauder 3 jan, 2013 14:17 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är Jag tänkte inte så långt, jag bara letade planlöst bland alla drakar xD Haha jag tänkte att det var förbjudet att visa dom innan dom kläcktes.. så jag skickade dom till en vän och ba: haha jag vet hur dom ser ut!! Undrar om det är nån som har en kläckt järnbuks-vad-det-nu-hette-drake :O Vad är detta för fina drakar?? =D Det är dom nya :3 Alla ägg är omgjorda, och så finns det två nya drakar ![]() ![]()
3 jan, 2013 14:18 |
|
Starbuck
Elev |
3 jan, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är Jag tänkte inte så långt, jag bara letade planlöst bland alla drakar xD Haha jag tänkte att det var förbjudet att visa dom innan dom kläcktes.. så jag skickade dom till en vän och ba: haha jag vet hur dom ser ut!! Undrar om det är nån som har en kläckt järnbuks-vad-det-nu-hette-drake :O Vad är detta för fina drakar?? =D De nya drakarna! 3 jan, 2013 14:18 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av themarauder: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är Jag tänkte inte så långt, jag bara letade planlöst bland alla drakar xD Haha jag tänkte att det var förbjudet att visa dom innan dom kläcktes.. så jag skickade dom till en vän och ba: haha jag vet hur dom ser ut!! Undrar om det är nån som har en kläckt järnbuks-vad-det-nu-hette-drake :O Vad är detta för fina drakar?? =D Det är dom nya :3 Alla ägg är omgjorda, och så finns det två nya drakar jag gillar sötdraken och penisdraken ♥
3 jan, 2013 14:19 |
|
Borttagen
|
¤Cassie: you may not like her minister, but you can't deny, Cassie got style
hahah ♥ Självklart bryr jag mig Cassie :' 3 jan, 2013 14:19
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 3 kl. 14:22
|
|
themarauder
Lärare |
Kaiia: Haha, känner mig helt efter!! =D Vad kul!!
Haffade åt mig ett nytt ägg av den svenska kortnosingen på marknaden nu. =) - just like themarauder 3 jan, 2013 14:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen