@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. OMG, DEN ÄR FETT SNYGG ♥ ![]() ![]()
3 jan, 2013 14:08 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är
3 jan, 2013 14:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. OMG, DEN ÄR FETT SNYGG ♥ SÅ SNYGG!!!♥♥♥ 3 jan, 2013 14:11 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är Jag tänkte inte så långt, jag bara letade planlöst bland alla drakar xD ![]() ![]()
3 jan, 2013 14:11 |
|
Borttagen
|
att gå till kylskåpet hela tiden för att bara titta på maten är patetiskt.
3 jan, 2013 14:12 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: att gå till kylskåpet hela tiden för att bara titta på maten är patetiskt. Åh gud, jag gör så jämt >.< ![]() ![]()
3 jan, 2013 14:12 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: jag med Vilka? 3 jan, 2013 14:13 |
|
LolFeelings
Elev |
3 jan, 2013 14:13 |
|
Borttagen
|
cassie is back and I can't believe it. have to tell myself that it's true a thousand times o.O
I think my head is a little bit messed up right now ♥ ¤Cassie 3 jan, 2013 14:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: Skrivet av LolFeelings: Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte hittat någon med den, jag använde bara siffrorna på bildkoden med det andra ägget (där 177 är för den gröna) och skrev in i fältet på drakbilden. Jag gjorde så den första gången jag såg äggen.. kunde inte låta bli.. men jag vågade inte visa dom, ville inte förstöra för alla andra. men jag hade sett dom. vilka badass vi är Jag tänkte inte så långt, jag bara letade planlöst bland alla drakar xD Haha jag tänkte att det var förbjudet att visa dom innan dom kläcktes.. så jag skickade dom till en vän och ba: haha jag vet hur dom ser ut!!
3 jan, 2013 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen