@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En till Video med Idol... huvudpersoner Anna och Juryn.... http://www.youtube.com/watch?v=oXrLxsOL9dU&feature=player_detailpage
Tycker synd om henne! hon blir riktigt arg 1 jan, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHA ne XDEn till Video med Idol... huvudpersoner Anna och Juryn.... http://www.youtube.com/watch?v=oXrLxsOL9dU&feature=player_detailpage Tycker synd om henne! hon blir riktigt arg 1 jan, 2013 21:23 |
|
Solkatten
Elev |
Åt nyss jordgubbar och vaniljglass.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Det var någon rock kille som sjöng bä bä vitalam på Idol. Det såg sjukt ut
1 jan, 2013 21:25 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag varit och sett Sune samt ätit jättegod sallad på Pitcher's. ^^ Det var mysigt.
1 jan, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Jag åt nyss ostkaka 8D
1 jan, 2013 21:27 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ska jag se Året med kungafamiljen på SvtPlay eftersom jag är så bra på att ha ett liv.
..... 1 jan, 2013 21:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 jan, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Imorgon ska jag se De Fem Legenderna. I'm so excited!! Oh har sätt den! faktiskt ganska bra 1 jan, 2013 21:30 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Imorgon ska jag se De Fem Legenderna. I'm so excited!! Oh har sätt den! faktiskt ganska bra Min kompis sa att den var jättebra, så nu har jag höga förväntningar! ;D
1 jan, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen