@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Har Li (du skickade till Li va?) svarat? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tänker till och med betala själv om jag måste 8D Wiee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. Jag ska betala både för Multicon, Riddikulus och resan till Riddikulus xD Men det ska nog gå bra eftersom jag har vetat det i typ ett år nu Jag mejlade till adressen som står på Multicons hemsida, men jag har inte fått svar :c Men jag berättar så fort jag får svar! Lovar ♥ ![]()
1 jan, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Okej.Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Har Li (du skickade till Li va?) svarat? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tänker till och med betala själv om jag måste 8D Wiee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. Jag ska betala både för Multicon, Riddikulus och resan till Riddikulus xD Men det ska nog gå bra eftersom jag har vetat det i typ ett år nu Jag mejlade till adressen som står på Multicons hemsida, men jag har inte fått svar :c Men jag berättar så fort jag får svar! Lovar ♥ Och nu är Andrea jkddjdjffh jag vet inte D: Typ nervös :8 1 jan, 2013 20:50 |
|
M4L13
Elev |
1 jan, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Oh... jag hittar inte boken som sa till bibblan
1 jan, 2013 20:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag med, fast jag har för lite pengar *host*210 galleoner*host*
1 jan, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Jag kom på att jag inte ätit någon middag idag och att jag var skithungrig, så jag lagade lite nudlar till mig ♥
1 jan, 2013 20:52 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: jag med, fast jag har för lite pengar *host*210 galleoner*host* haha okej xD jag har 314 buckyeah
1 jan, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
värsta som finns ''städa gardiroben''
1 jan, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
...
Är det någon åldersgräns på att få pierca sig? (läpp, näsa, ögonbryn och töjning i öronsnibbarna) Jag har vanliga hål i öronsnibbarna, men jag har ingen aning om vad det är för åldersgräns på piercingarna som jag nämnde.. Får man som 15 åring skaffa sånna piercingar? Eller måste man typ ha med sig en förälder eller får man inte alls? 1 jan, 2013 20:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Uggla nån?
1 jan, 2013 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen