@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av M4L13: Skrivet av Kaiia: Skrivet av M4L13: HALLÅ DRAKHANDLARE KOM HIT NU :C Säger det samma... Samlar pengar och väntar och väntar... samma här :'c Har ganska precis kommit på att man får pengar om man vinner en duell. Dags att nörda :3 right UTMANA OSS PPL or something lol
1 jan, 2013 19:39 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tänker till och med betala själv om jag måste 8D Wiee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. Jag ska betala både för Multicon, Riddikulus och resan till Riddikulus xD Men det ska nog gå bra eftersom jag har vetat det i typ ett år nu ![]()
1 jan, 2013 20:02 |
|
Solkatten
Elev |
Help! Jag kan inte röra min mus på datorn (använder mobilen nu)! Den flyttar sig inte och jag har testat med att starta om datorn men det fungerade inte. Någon som vet?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tänker till och med betala själv om jag måste 8D Wiee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. Jag ska betala både för Multicon, Riddikulus och resan till Riddikulus xD Men det ska nog gå bra eftersom jag har vetat det i typ ett år nu då har du nog tillräkligt 1 jan, 2013 20:12 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Help! Jag kan inte röra min mus på datorn (använder mobilen nu)! Den flyttar sig inte och jag har testat med att starta om datorn men det fungerade inte. Någon som vet?! har du kollat ifall den sitter ordentligt i datorn? kabeln kanske bara glappar ![]()
1 jan, 2013 20:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Help! Jag kan inte röra min mus på datorn (använder mobilen nu)! Den flyttar sig inte och jag har testat med att starta om datorn men det fungerade inte. Någon som vet?! har du kollat ifall den sitter ordentligt i datorn? kabeln kanske bara glappar Jag har en laptop så jag har inte en sådan mus. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
jag viker pappersflygplan av alla mina postitlappar
1 jan, 2013 20:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Help! Jag kan inte röra min mus på datorn (använder mobilen nu)! Den flyttar sig inte och jag har testat med att starta om datorn men det fungerade inte. Någon som vet?! Den är inte bara skitig? Testa o göra rent den noga 1 jan, 2013 20:19 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Help! Jag kan inte röra min mus på datorn (använder mobilen nu)! Den flyttar sig inte och jag har testat med att starta om datorn men det fungerade inte. Någon som vet?! Den är inte bara skitig? Testa o göra rent den noga Eller byta batterier? ![]() ![]()
1 jan, 2013 20:20 |
|
M4L13
Elev |
dat moment när dom spelar gangnam style i "kungafamiljen 2012"-thingysakisgrejsen
dom var visserligen i sydkorea, men ändå owo
1 jan, 2013 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen