@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja xdSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tänker till och med betala själv om jag måste 8D Wiee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. Hoppas det inte blir för mycket. 1 jan, 2013 19:15 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av M4L13: HALLÅ DRAKHANDLARE KOM HIT NU :C Säger det samma... Samlar pengar och väntar och väntar... ![]() ![]()
1 jan, 2013 19:22 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av M4L13: HALLÅ DRAKHANDLARE KOM HIT NU :C Säger det samma... Samlar pengar och väntar och väntar... samma här :'c
1 jan, 2013 19:30 |
|
accioron
Elev |
I DIDN'T COME HERE TO SING I CAME HERE TO WIN DKJHFJGKMNjhdfb 1 jan, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Jag har fått jätteont i armen
1 jan, 2013 19:31 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Kaiia: Skrivet av M4L13: HALLÅ DRAKHANDLARE KOM HIT NU :C Säger det samma... Samlar pengar och väntar och väntar... samma här :'c Har ganska precis kommit på att man får pengar om man vinner en duell. Dags att nörda :3 ![]() ![]()
1 jan, 2013 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ajdå :c Vad har hänt?Jag har fått jätteont i armen 1 jan, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ajdå :c Vad har hänt? Jag har fått jätteont i armen Jag vet inte... det är det som skrämer mig 1 jan, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ousch Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ajdå :c Vad har hänt? Jag har fått jätteont i armen Jag vet inte... det är det som skrämer mig 1 jan, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ousch Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ajdå :c Vad har hänt? Jag har fått jätteont i armen Jag vet inte... det är det som skrämer mig Jupp. Tur att det inte är den Högra (Höger hänt) 1 jan, 2013 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen