@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? 1 jan, 2013 19:03 |
|
M4L13
Elev |
1 jan, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8DSkrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? 1 jan, 2013 19:05 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D ![]()
1 jan, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D 1 jan, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. 1 jan, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. 1 jan, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. 1 jan, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tänker till och med betala själv om jag måste 8D Wiee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. 1 jan, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tänker till och med betala själv om jag måste 8D Wiee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TACKARSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Hoppashoppas 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: För JosefinFini har mailat och frågat om hon får ta med en lillasyster till MultiCon. Alltså, jag är den mystiska lillasystern 8D För jag är bara 10 och får egemtligen inte gå. Men vi frågar 8D Skrivet av Borttagen: Nu är jag nervös haha XD oh för vadå? Hoppeli hoppas!! 8D håller tummarna för er då... ller jag håller tummen. Två tummar ger bara otur. Ojj... jag vill ju inte såga av min ena tumme. Och så måste jag övertala mamma. Hoppas det inte blir för mycket. 1 jan, 2013 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen