Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9704 9705 9706 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermione gragner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermione gragner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Går hela X Factor typ i repris nu eller? xD
Gör det? :o

Typ. Det kan väl inte vara ny säsong nu?
Nää, det tror jag inte :O

awa vann yeey




Är det x faktor nu? vilken kanal?!

nope vi diskuterade att det nt var x factor nu



jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong
Näj, vi disskuterar X-Factor



det fattade jag... (I think) men jag trodde ni disskuterade om det var en ny säsong eller inte på X-Faktor
Jo, det gör vi tror jag xd

1 jan, 2013 18:46

hermione gragner
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermione gragner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermione gragner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Går hela X Factor typ i repris nu eller? xD
Gör det? :o

Typ. Det kan väl inte vara ny säsong nu?
Nää, det tror jag inte :O

awa vann yeey




Är det x faktor nu? vilken kanal?!

nope vi diskuterade att det nt var x factor nu



jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong
Näj, vi disskuterar X-Factor



det fattade jag... (I think) men jag trodde ni disskuterade om det var en ny säsong eller inte på X-Faktor
Jo, det gör vi tror jag xd


ingen ny sesong

1 jan, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermione gragner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermione gragner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Går hela X Factor typ i repris nu eller? xD
Gör det? :o

Typ. Det kan väl inte vara ny säsong nu?
Nää, det tror jag inte :O

awa vann yeey




Är det x faktor nu? vilken kanal?!

nope vi diskuterade att det nt var x factor nu



jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong
Näj, vi disskuterar X-Factor



det fattade jag... (I think) men jag trodde ni disskuterade om det var en ny säsong eller inte på X-Faktor
Jo, det gör vi tror jag xd



hahah... bra att jag inte trodde fel dåh. I have never wrong! (Oh... that was a lie)

1 jan, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


Bara jag som aldrig set X-Factor

1 jan, 2013 18:55

IamAK
Elev

Avatar


SVARA GÄRNA PÅ DETTA OM NI VET PLEASE.

har en fråga. tror ni att det kommer bli större rea på saker och ting nu även på internet? har tänkt köpa några grejer nu när det var mellandagsrea men sen tänkte jag att jag kanske borde vänta till efter nyår(vilket det är nu, men rean börjar väl imorgon?) och köpa då om rean är större. men det finns nog även en chans att rean slutar helt. så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... så vad tror ni? hemsidan jag skulle köpa ifrån är beautybay.com om det hjälper. har glömt om det brukar bli ännu billigare även på hemsidor.

1 jan, 2013 18:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag som aldrig set X-Factor


oh... jag har inte sätt X-Faktor på något seriöst sätt. Jag sitter ju inte uppe en kväll för att se vinnaren m.m.

1 jan, 2013 18:58

Bananas
Elev

Avatar


Tänk om man bara vore en banan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mcoqh8fphz1r5z6wso1_100.gif

1 jan, 2013 18:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag som aldrig set X-Factor


oh... jag har inte sätt X-Faktor på något seriöst sätt. Jag sitter ju inte uppe en kväll för att se vinnaren m.m.

Har inte ens set idol...

1 jan, 2013 18:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag som aldrig set X-Factor


oh... jag har inte sätt X-Faktor på något seriöst sätt. Jag sitter ju inte uppe en kväll för att se vinnaren m.m.

Har inte ens set idol...



oh de har jag

1 jan, 2013 18:59

Borttagen

Avatar


Nu är jag nervös haha XD

1 jan, 2013 19:02

1 2 3 ... 9704 9705 9706 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.