@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo, det gör vi tror jag xdSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Näj, vi disskuterar X-Factor Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: Är det x faktor nu? vilken kanal?! nope vi diskuterade att det nt var x factor nu jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong det fattade jag... (I think) men jag trodde ni disskuterade om det var en ny säsong eller inte på X-Faktor 1 jan, 2013 18:46 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, det gör vi tror jag xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Näj, vi disskuterar X-Factor Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: Är det x faktor nu? vilken kanal?! nope vi diskuterade att det nt var x factor nu jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong det fattade jag... (I think) men jag trodde ni disskuterade om det var en ny säsong eller inte på X-Faktor ingen ny sesong 1 jan, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, det gör vi tror jag xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Näj, vi disskuterar X-Factor Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: Är det x faktor nu? vilken kanal?! nope vi diskuterade att det nt var x factor nu jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong det fattade jag... (I think) men jag trodde ni disskuterade om det var en ny säsong eller inte på X-Faktor hahah... bra att jag inte trodde fel dåh. I have never wrong! (Oh... that was a lie) 1 jan, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
Bara jag som aldrig set X-Factor
1 jan, 2013 18:55 |
|
IamAK
Elev |
SVARA GÄRNA PÅ DETTA OM NI VET PLEASE.
har en fråga. tror ni att det kommer bli större rea på saker och ting nu även på internet? har tänkt köpa några grejer nu när det var mellandagsrea men sen tänkte jag att jag kanske borde vänta till efter nyår(vilket det är nu, men rean börjar väl imorgon?) och köpa då om rean är större. men det finns nog även en chans att rean slutar helt. så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... så vad tror ni? hemsidan jag skulle köpa ifrån är beautybay.com om det hjälper. har glömt om det brukar bli ännu billigare även på hemsidor. 1 jan, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara jag som aldrig set X-Factor oh... jag har inte sätt X-Faktor på något seriöst sätt. Jag sitter ju inte uppe en kväll för att se vinnaren m.m. 1 jan, 2013 18:58 |
|
Bananas
Elev |
1 jan, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bara jag som aldrig set X-Factor oh... jag har inte sätt X-Faktor på något seriöst sätt. Jag sitter ju inte uppe en kväll för att se vinnaren m.m. Har inte ens set idol... 1 jan, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bara jag som aldrig set X-Factor oh... jag har inte sätt X-Faktor på något seriöst sätt. Jag sitter ju inte uppe en kväll för att se vinnaren m.m. Har inte ens set idol... oh de har jag 1 jan, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Nu är jag nervös haha XD
1 jan, 2013 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen