@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej
1 jan, 2013 18:39 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det x faktor nu? vilken kanal?! nope vi diskuterade att det nt var x factor nu 1 jan, 2013 18:39 |
|
Kaiia
Elev |
1 jan, 2013 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Mamma eller pappa zappade igenom TV:n för några dagar sedan och då stod det X Factor där det står vilket program som går. Antingen är det repris eller ny säsong. Tror inte på det sista men ja. Någon som kan kolla i tidningen eller något? Det kanske står "re" där. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Jag gick på bio alldeles nyss. Det var ''De fem legenderna'' Var den bra? Jag har för mig att min kompis är med och dubbar i den Jarå den var bra 1 jan, 2013 18:40 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 18:41 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kaiia: OMG, har ni sett dom nya drakäggen? Det grå/svarta var coolt. Drakhandlaren är ute och springer just nu, så har inte sett alla </3 ![]() ![]()
1 jan, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: Är det x faktor nu? vilken kanal?! nope vi diskuterade att det nt var x factor nu jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong 1 jan, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Näj, vi disskuterar X-Factor Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: Är det x faktor nu? vilken kanal?! nope vi diskuterade att det nt var x factor nu jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong 1 jan, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Näj, vi disskuterar X-Factor Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Borttagen: Är det x faktor nu? vilken kanal?! nope vi diskuterade att det nt var x factor nu jaså? jag trodde att ni diskuterade att det inte var ny säsong det fattade jag... (I think) men jag trodde ni disskuterade om det var en ny säsong eller inte på X-Faktor 1 jan, 2013 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen