@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Gör det? :o Går hela X Factor typ i repris nu eller? xD Typ. Det kan väl inte vara ny säsong nu? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 18:36 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Gör det? :o Går hela X Factor typ i repris nu eller? xD Typ. Det kan väl inte vara ny säsong nu? x factor går nt nu 1 jan, 2013 18:36
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 1 kl. 18:37
|
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 18:36 |
|
Borttagen
|
snart har jag tillräckligt långt hår, då ska jag klippa mig jättekort hårig
1 jan, 2013 18:37 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nää, det tror jag inte :O awa vann yeey 1 jan, 2013 18:37 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma eller pappa zappade igenom TV:n för några dagar sedan och då stod det X Factor där det står vilket program som går.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Är det x faktor nu? vilken kanal?! 1 jan, 2013 18:38 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 jan, 2013 18:38 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gick på bio alldeles nyss. Det var ''De fem legenderna'' Var den bra? Jag har för mig att min kompis är med och dubbar i den
1 jan, 2013 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen