Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Hehe, mitt
"She's buying the stairway to heaven" 18 okt, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
^
Du ska vara stolt över det, för det var ju awesome! 18 okt, 2011 16:27 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Hihi, aaw :* ♥
"She's buying the stairway to heaven" 18 okt, 2011 16:45 |
|
Borttagen
|
"you actually are joking, Percy.... I don't think I've heard you joke since you were-"
Gah, HATA... Men ädnå älska.. Men ändå hata... :'''''''( ♥♥♥ 18 okt, 2011 16:51 |
|
gurra
Elev |
dom är galna
ggggggggggggggggggggggggggggggg 18 okt, 2011 17:12 |
|
Borttagen
|
^
Håller inte med om det! De är genin och überroliga! ♥ 18 okt, 2011 17:21 |
|
Borttagen
|
Padfootie: Eller hur D:
gurra: inte så mycket som Barty Crouch Jr. ser ut att vara på din profilbild? ;P De är bara yttepytte lite galna.. Men även gulliga, bästa personligheten ever ♥ och är ännu mer gulliga ♥♥ 18 okt, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
De är galna på ett bra sätt
18 okt, 2011 17:28 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Tror att det var det gurra menade
"She's buying the stairway to heaven" 18 okt, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
^vi får hoppas det, annars... annars *låtsas hotfull röst*
18 okt, 2011 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen