Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parseltongue
Elev |
Haha jag var också ute och såg ingenting x) fast var å andra sidan inte ute speciellt länge eftersom det var så himla kallt!
9 okt, 2011 11:55 |
|
Lilli
Elev |
Jag är sugen på en bra, sorglig film.
Tips? "Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 15 okt, 2011 19:13 |
|
Tonkss
Elev |
15 okt, 2011 19:24 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hej människor :3
wolfstar deserved better. 15 okt, 2011 19:25 |
|
Lilli
Elev |
^
^ Tänkte på Titanic, fast jag har sett den så många gånger.... "Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 15 okt, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
jag gick ut i shorts & linne nyss, jag skulle slänga sopor.
såg några av mina grannar, de var ute, och de stirrade på mig. jag ropade hej till dem och vinkade. alla mina grannar är gamla, och de bara stirrade på mig som om jag var knäpp. truly i am. 15 okt, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
Har aldrig sett titanic, känns överskattad av någon anledning. Mitt förslag är Ice Age, när dem skiljs från bebisen är fan hemskt, av någon anledning. En av de få scener i en film jag nästan har blivit tårögd till. x'D 15 okt, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen