Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

D.A:s rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel

1 2 3 ... 96 97 98 ... 103 104 105
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Missy The Timelady:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Namn: Missy Lupin
Utseende: Metamorf men brukar ha det i långt ljusbrunt hår som hon alltid lockade. Kristalblåa ögon och 164 cm lång.
Persomlighet: Lojal, Klumpig, Snabb, Smart
Ålder: 15
Familj: Mamma Edina Lupin och pappa Teddy Lupin.
Elevhem: HuffelPuff
Favorit formel: Lumos
Husdjur: Svart lurvig katt kallad Didy
Patronus: Katt
Övrigt: Har fått det mesta av sin pappa och sin Farmor (Nyphandora)


Då blir vi i släkt.

Blir vi...?

Japp, båda är Lupins.

Oh... Men kan vi säga att vi är halvsyskon? Alltså vi båda har Ted som pappa men olika mammor?

Låter bra!

12 nov, 2015 19:44

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Yey! ^^ nI FÅR FORTSÄTTA JAG SKA LÄSA VAD SOM HÄNT XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

12 nov, 2015 19:45

Borttagen

Avatar


Armstödet skavde mot mig och jag kände mig en aning avslappnad när alla lämnat det kalla källar-rummet. Först nu kunde jag ta en ordentlig titt på min sorgsna omgivning. Med tanke på att detta är en källare så var det ganska behagligt. De grå, släta väggarna och de pösiga fåtöljerna utspridda i det ganska stora rummet. Men fanns det någon utväg? Det måste det finnas men frågan är var. Jag skulle kunna ta mig ut, fast i så fall skulle det krävas: hjälp, tålamod och tur (massor). Vilket jag är långt ifrån kapabel till nu. Fast de andra...? Jag kan inte tänka mig att de övergav mig, eller? Det var långt ifrån omöjligt. Men ändå! Jag vägrar tro det! Om de ens lever... Tanken slår mig så hårt att det värker i magen. Om de var kapabla att invadera Hogwarts, varför skulle de inte kunna ta död på mina vänner? Men dödsätaren så något om att jag hade ovanliga förmågor... Men vilka? En stjälk gjord av ilska växer i magen. Om jag har krafter varför är jag var jag är? Tanken slår mig ännu snabbare än den förra och stjälken blommar. Utnyttjande. Självklart var jag inte speciell. Jag kan användas som ett vapen. Jag var trots allt känd av mina farföräldrar. Jag skulle enkelt kunna ge dödsätarna betydliga summor. En tanke får igenom mitt huvud: självmord.

12 nov, 2015 20:00

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag hoppar in någonstans i skogen... XD


Jag vandrade i skogen. Varför var den så skrämmande denna natt? Jag hade varit här ett par gånger förrut. Men nu, jag hade hört ljud. Och det ända jag vågde gissa mig till var ett par vilsna människor. Jag hörde någon, eller några, ropa namn. Inte långt härrifrån. Jag gömde mig i busken men råkade ramla. Varför var jag så klumpig? Dem som ropade förrut vart tysta samtidigt jag svor tyst för mig själv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

12 nov, 2015 20:08

Borttagen

Avatar


Kan man joina här :3

12 nov, 2015 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan man joina här :3

yaaaas det borde gå bra

12 nov, 2015 21:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan man joina här :3

yaaaas det borde gå bra

Hur weird namn får man ha?

12 nov, 2015 21:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan man joina här :3

yaaaas det borde gå bra

Hur weird namn får man ha?

haha, jag tror du får heta vad du vill? men idk fråga marina

12 nov, 2015 21:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan man joina här :3

yaaaas det borde gå bra

Hur weird namn får man ha?

haha, jag tror du får heta vad du vill? men idk fråga marina

Marina Granger är det tillåtet att heta Paris?

12 nov, 2015 21:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan man joina här :3

yaaaas det borde gå bra

Hur weird namn får man ha?

haha, jag tror du får heta vad du vill? men idk fråga marina

Marina Granger är det tillåtet att heta Paris?
OFC, gör mallen och sen är du med!!! Bara så att alla vet, alla i D.A får vara med.

12 nov, 2015 21:35

1 2 3 ... 96 97 98 ... 103 104 105

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel

Du får inte svara på den här tråden.