D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Japp, båda är Lupins. Oh... Men kan vi säga att vi är halvsyskon? Alltså vi båda har Ted som pappa men olika mammor? Låter bra! 12 nov, 2015 19:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
12 nov, 2015 19:45 |
|
Borttagen
|
Armstödet skavde mot mig och jag kände mig en aning avslappnad när alla lämnat det kalla källar-rummet. Först nu kunde jag ta en ordentlig titt på min sorgsna omgivning. Med tanke på att detta är en källare så var det ganska behagligt. De grå, släta väggarna och de pösiga fåtöljerna utspridda i det ganska stora rummet. Men fanns det någon utväg? Det måste det finnas men frågan är var. Jag skulle kunna ta mig ut, fast i så fall skulle det krävas: hjälp, tålamod och tur (massor). Vilket jag är långt ifrån kapabel till nu. Fast de andra...? Jag kan inte tänka mig att de övergav mig, eller? Det var långt ifrån omöjligt. Men ändå! Jag vägrar tro det! Om de ens lever... Tanken slår mig så hårt att det värker i magen. Om de var kapabla att invadera Hogwarts, varför skulle de inte kunna ta död på mina vänner? Men dödsätaren så något om att jag hade ovanliga förmågor... Men vilka? En stjälk gjord av ilska växer i magen. Om jag har krafter varför är jag var jag är? Tanken slår mig ännu snabbare än den förra och stjälken blommar. Utnyttjande. Självklart var jag inte speciell. Jag kan användas som ett vapen. Jag var trots allt känd av mina farföräldrar. Jag skulle enkelt kunna ge dödsätarna betydliga summor. En tanke får igenom mitt huvud: självmord.
12 nov, 2015 20:00 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vandrade i skogen. Varför var den så skrämmande denna natt? Jag hade varit här ett par gånger förrut. Men nu, jag hade hört ljud. Och det ända jag vågde gissa mig till var ett par vilsna människor. Jag hörde någon, eller några, ropa namn. Inte långt härrifrån. Jag gömde mig i busken men råkade ramla. Varför var jag så klumpig? Dem som ropade förrut vart tysta samtidigt jag svor tyst för mig själv. ![]()
12 nov, 2015 20:08 |
|
Borttagen
|
Kan man joina här :3
12 nov, 2015 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan man joina här :3 yaaaas det borde gå bra 12 nov, 2015 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan man joina här :3 yaaaas det borde gå bra Hur weird namn får man ha? 12 nov, 2015 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan man joina här :3 yaaaas det borde gå bra Hur weird namn får man ha? haha, jag tror du får heta vad du vill? men idk fråga marina 12 nov, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan man joina här :3 yaaaas det borde gå bra Hur weird namn får man ha? haha, jag tror du får heta vad du vill? men idk fråga marina Marina Granger är det tillåtet att heta Paris? 12 nov, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OFC, gör mallen och sen är du med!!! Bara så att alla vet, alla i D.A får vara med.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan man joina här :3 yaaaas det borde gå bra Hur weird namn får man ha? haha, jag tror du får heta vad du vill? men idk fråga marina Marina Granger är det tillåtet att heta Paris? 12 nov, 2015 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen