Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
[jag ser inget, men skriver ändå.]
Jag bars in i en lastbil.
-3 timmar senare, eller nått-
Jag hade kvicknat till en aning och jag märkte hur jag vårdslöst bars in i en cell, bredvid mig hade Sanna tydligen sin cell, för jag tror jag hörde någon snyfta till.
Sedan hördes en smäll och en nyckel som vreds om och allt blev tyst.
4 nov, 2013 18:25
|
|
Borttagen
|
Jag hörde ett ljud.
"Hallå. "
Viskade jag.
Det var galler som vägg intill cellen bredvid mig men det var så mörkt nu att jag inte såg någonting.
4 nov, 2013 18:27
|
|
Borttagen
|
4 nov, 2013 18:27
|
|
Borttagen
|
"Will!"
Jag sjönk ner på knä vid gallerväggen.
4 nov, 2013 19:12
|
|
Borttagen
|
Jag ruskade på mig lite och försökte göra mig klarar i huvudet.
Jag satte mig upp.
4 nov, 2013 19:15
|
|
Borttagen
|
Varför var inte gliporna mellan gallret lite större på den här väggen? Jag letade efter någon liten öppning.
4 nov, 2013 19:17
|
|
Borttagen
|
Jag kröp fram till henne och stack in mina fingrar mellan gliporna.
4 nov, 2013 19:19
|
|
Borttagen
|
"Tror du du kan göra en öppning?"
Frågade jag.
Gallerstängerna var mycket tunnare här.
4 nov, 2013 19:20
|
|
Borttagen
|
"Kan försöka." Mumlade jag och tog i allt vad jag hade.
Dom böjdes en aning och var nog stort för att kunna få in hela handen.
4 nov, 2013 19:22
|
|
Borttagen
|
"Fortsätt!"
Sa jag hoppfullt.
4 nov, 2013 19:25
|
Du får inte svara på den här tråden.