Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 96 97 98 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


[jag ser inget, men skriver ändå.]

Jag bars in i en lastbil.

-3 timmar senare, eller nått-

Jag hade kvicknat till en aning och jag märkte hur jag vårdslöst bars in i en cell, bredvid mig hade Sanna tydligen sin cell, för jag tror jag hörde någon snyfta till.
Sedan hördes en smäll och en nyckel som vreds om och allt blev tyst.

4 nov, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


Jag hörde ett ljud.
"Hallå. "
Viskade jag.
Det var galler som vägg intill cellen bredvid mig men det var så mörkt nu att jag inte såg någonting.

4 nov, 2013 18:27

Borttagen

Avatar


"Sanna?" Stönade jag.

4 nov, 2013 18:27

Borttagen

Avatar


"Will!"
Jag sjönk ner på knä vid gallerväggen.

4 nov, 2013 19:12

Borttagen

Avatar


Jag ruskade på mig lite och försökte göra mig klarar i huvudet.
Jag satte mig upp.

4 nov, 2013 19:15

Borttagen

Avatar


Varför var inte gliporna mellan gallret lite större på den här väggen? Jag letade efter någon liten öppning.

4 nov, 2013 19:17

Borttagen

Avatar


Jag kröp fram till henne och stack in mina fingrar mellan gliporna.

4 nov, 2013 19:19

Borttagen

Avatar


"Tror du du kan göra en öppning?"
Frågade jag.
Gallerstängerna var mycket tunnare här.

4 nov, 2013 19:20

Borttagen

Avatar


"Kan försöka." Mumlade jag och tog i allt vad jag hade.
Dom böjdes en aning och var nog stort för att kunna få in hela handen.

4 nov, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


"Fortsätt!"
Sa jag hoppfullt.

4 nov, 2013 19:25

1 2 3 ... 96 97 98 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.