(Prs) evee & fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag nickar,
- Ja, jag ska till jobbet!! Säger jag och skrattar kort innan jag häller i mig allt. 4 dec, 2013 23:52 |
|
evee
Elev |
Jag kör på lite YOLO och drar i mig allt, botten upp. Som pappa alltid brukat säga på midsommarnattsdröm när det var snaps till sillen.
![]() ![]()
4 dec, 2013 23:53 |
|
Borttagen
|
Jag håller ut glaset.
- Mer, jag vill bli full!! 4 dec, 2013 23:57 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:59 |
|
Borttagen
|
Jag ler och skålar.
5 dec, 2013 00:00 |
|
evee
Elev |
5 dec, 2013 00:02 |
|
Borttagen
|
Jag känner hur alkoholen rusar skönt och häller upp ytterligare ett glas.
5 dec, 2013 00:08 |
|
evee
Elev |
5 dec, 2013 00:09 |
|
Borttagen
|
Jag ler busigt och kysser Adrian innan jag tar en av flaskorna och börjar dricka direkt ur den.
5 dec, 2013 00:14 |
|
evee
Elev |
5 dec, 2013 00:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen