Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 23:51 |
|
Borttagen
|
Jag rusade till Luke och Liljas hus och tittade in genom fönstret
" Inte nu igen " tänkte jag och såg att dom höll på 9 aug, 2013 23:52 |
|
Borttagen
|
Jag var jättekåt men jag sa inget till Luke. Jag ville reta honom lite mer för att få honom ännu kåtare.
"Nej Luke,jag är trött sa jag tyst. Sedan lade jag mig bredvid honom i sängen och tog av mig bh:n Jag började smeka mig själv. 9 aug, 2013 23:54 |
|
Borttagen
|
Jag knackade på deras dörr
9 aug, 2013 23:55 |
|
Borttagen
|
Åhnej! Tänkte jag.Inte nu.
"Vi låssats att vi inte är hemma,sa jag till Luke. 9 aug, 2013 23:57 |
|
Borttagen
|
Jag gick runt och tittade in genom sovrumsfönstret
" Det är jag " Sa jag 9 aug, 2013 23:58 |
|
Borttagen
|
"Säg att vi är magsjuka,sa jag till Luke.
9 aug, 2013 23:59 |
|
KajsaRC2001
Elev |
10 aug, 2013 00:01 |
|
Borttagen
|
Jag retades lite till med Luke och nuddade hans lem.
"Ojdå,sa jag retsamt. 10 aug, 2013 00:02 |
|
Borttagen
|
" Blir du inte smittad?" Sa jag
" Det se ut som om ni .." Sa jag 10 aug, 2013 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen