Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag ..-" han suckar och ser på henne. "Jag försöker faktiskt." mumlar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 18:37 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det är bra, att du försöker." ler ho och börjar äta av sin gröt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 18:42 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan nickar och börjar äta, vad än det är han äter ser det inte ut att vara från jorded.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 18:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ser på hans mat men säger inget, det såg inte aptitligt ut i alla fall.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 18:50 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ler lite och äter det med god aptit. "Det ser inte så lockade ut gör dig, eller hur?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 18:52 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej." sa hon erkännande och vänder bort blicken från hans mat.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 18:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Men det är godare än vad det ser ut.." ler han och fortsätter att äta.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 18:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Kan hända." sa hon bara och åt upp sitt, "Vad ska vi göra idag då?" sa hon sedan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 19:08 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mh, vet inte , det är så tråkigt att vara ledig." suckar han lite lätt
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 16 jun, 2013 19:11 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vill du spela bowling då?" säger hon i ett försök att komma på något han möjligtvis kunde gilla att göra.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jun, 2013 19:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen