Välj en.
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Välj en.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mugglis111
Elev |
charlie! han verkar mycket snällare...
krumben eller hedwig? Little with! 16 feb, 2014 18:56 |
|
Anna-chan
Elev |
Fy vad svårt... Men Hedwig tror jag.... Eller Krumben... owo xDD
Krake eller Dobby? Join the dark side, we have cookies~
16 feb, 2014 19:04 |
|
Anna Luna Tonks
Elev |
Dobby ♥
Luna eller Tonks? Must be a Weasley 16 feb, 2014 19:27 |
|
LynnTonks
Elev |
Tonks♥
Ron eller Draco?
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
16 feb, 2014 20:11 |
|
Anna-chan
Elev |
16 feb, 2014 22:19 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 22:32 |
|
Ithrenniel
Elev |
Hedwig. Hon är lojal och kärleksfull. Det är iof Snape med på sitt sätt. Men Hedwig kan flyga med post åt en och är mycket sötare. :3
Hagrid eller Dumbledore? ![]()
17 feb, 2014 00:47 |
|
LynnTonks
Elev |
Har alltid gillar hagrid han känns så mysig på nåt sätt :o)
Neville eller Harry?
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
17 feb, 2014 06:56 |
|
Anna-chan
Elev |
Neville, eftersom att han är helt awesome. Nämen, jag gillar hnm :3
Ron eller Hermione? Join the dark side, we have cookies~
17 feb, 2014 09:19 |
|
Ithrenniel
Elev |
17 feb, 2014 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen