Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: jo jag menar förut så skrev du om mollylisa och då tänkte jag om du kan skriva om mig Skrivet av luna, lily: Ja kan du skriva om mig okså du va jätte bra på skriva verkligen på det här roll spelet jag vet att jag moste okså skriva men har inga idéer en Va??
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
5 feb, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Gjorde jag hurdå?
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: jo jag menar förut så skrev du om mollylisa och då tänkte jag om du kan skriva om mig Skrivet av luna, lily: Ja kan du skriva om mig okså du va jätte bra på skriva verkligen på det här roll spelet jag vet att jag moste okså skriva men har inga idéer en Va?? 5 feb, 2013 19:50 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: ech strunta i det jag tänkte fel aja får jag skriva på rollspelett om mig att jag ska på en lektion eller något sont Fairy TaleGjorde jag hurdå? Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: jo jag menar förut så skrev du om mollylisa och då tänkte jag om du kan skriva om mig Skrivet av luna, lily: Ja kan du skriva om mig okså du va jätte bra på skriva verkligen på det här roll spelet jag vet att jag moste okså skriva men har inga idéer en Va??
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
5 feb, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: ech strunta i det jag tänkte fel aja får jag skriva på rollspelett om mig att jag ska på en lektion eller något sont Fairy Tale Gjorde jag hurdå? Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: jo jag menar förut så skrev du om mollylisa och då tänkte jag om du kan skriva om mig Skrivet av luna, lily: Ja kan du skriva om mig okså du va jätte bra på skriva verkligen på det här roll spelet jag vet att jag moste okså skriva men har inga idéer en Va?? Va? Jag förstår verkligen ingenting... 5 feb, 2013 19:52 |
|
luna, lily
Elev |
5 feb, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Jag går ner för trappan till salen för förvandlingskonst. På vägen möter jag några slytherinare. Dem väser "blodsförädare" i mitt öra när jag går förbi dem.
5 feb, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
5 feb, 2013 20:01 |
|
luna, lily
Elev |
Jag vaknade och öppnade ögonen i dag va det först spådomskonst och sen runskrift och sen förvandlings konst.
- usch sa jag till mig själv. -varför valde jag allt. Klockan va fem minuter i 6. - oj om 6 min börjar jag spådomskonst. Jag sprang och satte på mig gryffindore ungeformen och sprang till lektionen. Jag kom försent men som tur gav McGunnagull mig en tid vindare så jag ska hinna med allt så då kom jag i tid. Skrev inte så mycket men moste gå nu hej då
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
5 feb, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Ett nytt kapitel i min ff kommer snart jag ska bara skriva klart!
5 feb, 2013 21:00 |
|
lily, luna
Elev |
5 feb, 2013 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen