Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 jan, 2012 00:25 |
|
childhoodlight
Elev |
20 jan, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Glee är lite speciellt ibland. XD Som att coach Beiste blev retad för hennes "manlighet" när hon var liten, men skrattar själv så hon gråter åt Kurts "feminina sida" när han ansöker till en pjäs. '-' 20 jan, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
I love Glee till sin del ♥ Ibland hatar jag serien med passion. Glee är en drog O.O
20 jan, 2012 18:08 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Vad jag känner om Glee just nu:
"I wish I knew how to quit you..." Vad jag känner om Brittana just nu: "What have I done? I wish I could run, Away from this ship going under" Vad jag känner om Ryan Murphy just nu: Murphy's law: "Anything that can go wrong will go wrong."
20 jan, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Brittana måste vara endgame. Om inte....I'll flip a table.
20 jan, 2012 21:46 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
20 jan, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
I'll kill someone...Firstname Ryan....Lastname....Murphy.
20 jan, 2012 21:51 |
|
Celebikai
Elev |
Alltså ifall inte Mercedes och Tina får en storyline snart så kommer jag go lima heigts på mr Ryan Murphy
![]()
21 jan, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
This blog. I LUV. Haha älskar multishippings ♥
http://brittany-santana.tumblr.com En annan sak jag älskar är att this gurl lägger upp gifs där Phoebe from Friends är Brittanys mamma och spanska mamman från Modern Family är Santanas mamma. AHH GAWD ♥ 21 jan, 2012 11:57 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen