The Vampire Diaries [Rollspel]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Vampire Diaries [Rollspel]
|
Borttagen
|
"Åhå, hej det är Elena" sa Elena lite taffat.
"Jag tänkte åka till LA för alla är ju där så..." sa hon men tystnade.
13 maj, 2012 18:40
|
|
Borttagen
|
"Visst", svarade Klaus. "Det kan vara bra, alla ganska... nedstämda och Caroline skulle nog behöva dig."
13 maj, 2012 18:41
|
|
Borttagen
|
"Vad har hänt?" undrade Elena oroligt.
Hon hoppades inte det hade hänt något allvarligt.
13 maj, 2012 18:42
|
|
Borttagen
|
"Carolines mor har dött", suckade Klaus. "Och jag är inte världens bästa person att trösta som du kanske kan räkna ut."
13 maj, 2012 18:44
|
|
Borttagen
|
"Okej, jag kommer på en gång!" sa Elena sorgset och tryckte av samtalet. Hon satte på sig jackan och gick ut i rengnet.
13 maj, 2012 18:45
|
|
Borttagen
|
Klaus kastade telefonen bredvid sig och stängde ögonen. Han hade en konstig känsla över att något allvarligt snart skulle hända.
13 maj, 2012 18:47
|
|
Borttagen
|
Elena klev ur bilen och ringde upp Klaus igen.
13 maj, 2012 19:01
|
|
Borttagen
|
"Ja?"muttrade han och öppnade ögonen. Vart var Caroline förresten? Hon hade varit väldigt länge borta redan, bara inte Mikael hade kommit tillbaka...
13 maj, 2012 19:03
|
|
Borttagen
|
"Var i LA är ni? Eller Caroline..?" undrade Elena.
13 maj, 2012 19:04
|
|
Borttagen
|
"Centrum", mumlade han. "Det största hotellet du kan hitta."
13 maj, 2012 19:04
|
Du får inte svara på den här tråden.