Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
LoonyMe: Har du fixat trolldryckerna själv? Dom är riktigt coola iaf. ^^
7 mar, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
7 mar, 2012 20:28 |
|
LoonyMe
Elev |
7 mar, 2012 20:28 |
|
Twix
Elev |
Okej, tack! ^^ 7 mar, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
^tack vet vad jag ska göra nu
7 mar, 2012 20:32 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
bra att veta *beställer karamellfärg.*
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 mar, 2012 20:39 |
|
Jossan
Elev |
Jag har allting utspritt i min lägenhet!
Så oavsett var jag tittar kan jag bli påmind om det bästa som finns!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 mar, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
¨^ Nice!!
7 mar, 2012 22:01 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Jag har två ställen.... vänta, har bilder ju! Här är lite pergament, marodörkartan som är halvfärdig, en trollstav och trolldrycksflaskor, alltihop står i mitt fönster xD ![]() ![]() ![]() ^Har skrivit HP-citat på insidan utav ramarna Alla böckerna+Page to screen står i min bokhylla Snyggt! Winter is coming... 8 mar, 2012 09:27 |
|
Pumpkin99
Elev |
8 mar, 2012 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen